Zico - Bermuda Triangle



Most már a Rolex is unalmasnak tűnik a csuklómon,*
A mi dalunk szól mindenhol - szinte már bűn nem hallgatni.
Ne gyertek, ne gyertek a közelembe
Tűnjetek innen!

Soha, soha nem tudhatjuk,
Soha, soha nem beszélhetünk,
Hisz, hisz bűnösök vagyunk.
Ne gyertek, ne gyertej a közelembe
Tűnjetek innen!

Megjöttünk, mi hárman, kiket imádsz,
Ásó helyett ragadj mikrofont!
Kivéve, ha ti is idióták, szűklátókörűek vagytok.
Mit csináltunk? Kiadtunk egy dalt és bumm,
Alig telt el pár év, csak minket látsz a TV-ben - még szép.

Ha pedig összeállunk, még akkor is sláger lesz a dalunk, ha nem is mondunk vele semmit.
"Mi is történt 1992-ben?"**
Természetesen a múlt egy könnyű téma,
Dühös vagy? Keress rá a dologra!

Bárki, bárki vagy,
Miért is próbálsz belénk kötni?
Ha nem tetszik, csináld utánunk, válj igazán naggyá, változtasd meg a generációnk gondolkodását,
Ahogy mi lettünk a fiatalok követendő példája.

Nem beképzelt akarok lenni, de engem minden nap hívnak fellépni,
Mindnen nap vár a munka a stúdióban, és keresek is vele.
A mának élek, szinte szárnyalok!
Megvan a pénzem, megvan a hírnevem,
Igen, ez a mi időnk.

Gondolkozz egy kicsit, mielőtt megszólalsz,
Ó, köcsögök vagytok, engem próbáltok utánozni,
Mindegy mit teszek, még akkor is ha csak üres fejjel bámulok magam elé.
Nem is sejted, nem is sejted mire készülünk,
Végzünk veled, végzünk veled, végy egy nagy levegőt!
Felhők gyülekeznek a fejed felett,
És senki se lesz, aki segítsen.

Ez vagyok én, és igen, büszke vagyok magamra,***
Mindenki engem figyel, rám kiváncsi,
A képességeim határtalanok,
Nem érdekel, hogy ki akar belém kötni.

Cuki vagy. Tetszene ha letörhetnéd a kedvem, mi?
Akkor miért is bosszankodsz folyton?
Csak nem azért, mert továbbra is sikeres vagyok?
Nem kell magyarázkodnom, én vagyok az első,
Ezernyi színpad, kamera és rajongók várnak.

A jegyek mind elfogynak, s máris egy új dalon dolgozok.
Képzeld csak el milyen jó a kilátás, innen a magasból!
És még így is, tisztában vagyok a veszélyeivel,
Mert a legaljáról kezdtem - és nem feledtem honnan jöttem.

Nem kell túlhajszolnom magam - természetesen vagyok ilyen jó.****
Nyaralgatás helyett dolgozok (ellentétben veled), talán bűn?
Egyesével festem meg az apró kockákat,
Melyek kiadják a nagy, tökéletes képet.
Mindenki engem figyel, minden mozdulatomat,
És a kritikáikkal ösztönöznek,
De irányítani azt nem tudnak - mert rohadj jó vagyok.

Ne akarj tesztelni,
Miért kellene bizonyítanom bármit, ha még csak nem is érdekelsz?
Nézz a pénztárcádba - rossz emberrel kezdtél ki.

Nincs menekvés,
Folyton féltékennyé teszlek, igaz?
Azt hiszed vicces vagy - de nemsoká halott.
Ne próbálj az utunkba állni,
Verd ki a fejedből a gusztustalan gondolataidat, és húzz aludni.
Nem is sejted, nem is sejted mire készülünk,
Végzünk veled, végzünk veled, végy egy nagy levegőt!
Készülj fel, mert a kihívás elfogadva.
Bár egyébként is világos ki uralja a világot.


*A Rolex ugye nagyon drága. Ha már unja, valószínűleg nem egy van neki. "Szinte bűn nem hallgatni" -> a következő szakaszban hallott, "bűnösök/bűnözők vagyunk" sorral áll párhuzamban.

**Több mint valószínű, hogy a választásokra utal. 1992-ben nyertek a liberális demokraták, Kim Young Sam vezetésével.

***Eredetileg: "Sárga vagyok, de lélekben fekete" = ugye mindenki úgy ismeri az ázsiaiakat, mint sárgákat. A "fekete lélek" az afrikai-ameriakiakra utal, akik híresek arról, hogy milyen büszkék arra, akik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...