Dalshabet ~ Dreams Come True [Naturalness]


Szemeimre hullanak az esőcseppek,
Legalább elrejtik a könnyeimet, ahogy a képedre pillantok.
Mintha csak megállt volna számomra az idő.

Nem mondok semmit, hoo, hoo, hoo
Nem sírok, hoo, hoo, hoo
Még ha sikoltani is szeretném a szavakat a szívemben.
A távolban, hoo, hoo, hoo
Egyedül vagyok, hoo, hoo, hoo
Az orcáimon az esőcseppek gördülnek végig, fájdalmat okozva.

Álmaimban, az álmok valóra válnak
Édesen szeretek beléd,
Az égbe szálló illatod figyelem,
A forró csókodra vágyok.
Még ha el is rejtem a könnyimet,
Ha ismét feltűnsz a szemem előtt,
Beléd fogok szeretni.

A Nap fényesen ragyog,
A hó lassan elolvad az utcákon.
Nem mondok semmit, hoo, hoo, hoo
Nem sírok, hoo, hoo, hoo
Még ha sikoltani is szeretném a szavakat a szívemben,
A távolban, hoo, hoo, hoo
Egyedül vagyok, hoo, hoo, hoo
Az orcáimon az esőcseppek gördülnek végig, fájdalmat okozva.

Álmaimban, az álmok valóra válnak
Édesen szeretek beléd,
Az égbe szálló illatod figyelem,
A forró csókodra vágyok.
Még ha el is rejtem a könnyimet,
Ha ismét feltűnsz a szemem előtt,
Beléd fogok szeretni.

Hogy juttathatnám el hozzád ezt a heves vágyat?
Olyan vagyok mint egy gyerek, ki eltévedt,
De te eljössz majd értem, igaz?

Álmaimban, az álmok valóra válnak
Édesen szeretek beléd,
Az égbe szálló illatod figyelem,
A forró csókodra vágyok.
Még ha el is rejtem a könnyimet,
Ha ismét feltűnsz a szemem előtt,
Beléd fogok szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...