MYNAME ~ Message


[Gréta kérésére]
Ez az üzenet neked szól,
Beleteszem a szívem, s elküldöm neked
Ez az üzenet neked szól,
Mindenem beleteszem, reggeltől estig.

Hé, hé ha megkaptad, mondd el
De kérlek ne mondd, hogy nem tetszett!
Kedvesem, kedvesem, ha benne vagy, válaszolj,
Így a reszkető szívem megnyugodhat!

Miért nem válaszolsz órák után sem?
Meg kellene állnom, fel kellene adnom?
Mindig így hezitálok, mikor...

Üzenetet kaptál,
Egy üzenetben írtam le, mit rejt a szívem,
Egész éjjel fenn fogok maradni,
Ne hagyd figyelmen kívül az üzenetem,
A válaszodra várok!
Oh, oh, a titokban küldött üzenetem,
Oh, oh, a válaszodra vár!

Nem tudod elfogadni a mélyről jövő üzenetem?
Csak ri gi ri gi ding dong
Teljesen tiéd a szívem!

Most már nem fogunk megállni,
Megpendítem szíved húrjait,
Csak ri gi ri gi dong
Hisz ez az amit érzek.

Ez az üzenet neked szól,
Beleteszem a szívem, s elküldöm neked
Ez az üzenet neked szól,
Mindenem beleteszem, reggeltől estig.

Üzenetet kaptál,
Egy üzenetben írtam le, mit rejt a szívem,
Egész éjjel fenn fogok maradni,
Ne hagyd figyelmen kívül az üzenetem,
A válaszodra várok!
Oh, oh, a titokban küldött üzenetem,
Oh, oh, a válaszodra vár!

Minden nap téged akarlak,
Ennyire szeretnélek!

Üzenetet kaptál,
Egy üzenetben írtam le, mit rejt a szívem,
Egész éjjel fenn fogok maradni,
Ne hagyd figyelmen kívül az üzenetem,
A válaszodra várok!
Oh, oh, a titokban küldött üzenetem,
Oh, oh, a válaszodra vár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...