Dalshabet ~ Good Boy | 착한 남자 [Naturalness]


Meddig kellene elhinnem a kitalált történeteid?
Itt kezdődik a valós éned,
Végül úgy is te leszel a jófiú.
Tökéletes időzítés, szégyentelen tekintet.

Miért hívtál tegnap hajnalban?
Miért kell folyton ismételgetnem, hogy aludtam?
Ismét nem tudsz hinni nekem.
Ha így haladunk, akkor nekem is van mit mondanom!
Tudod, hogy nincs rajtad kívül senkim,
Ha egyszer elalszok, nem tudsz szakítani velem, igaz?
A telefonom kikapcsolom, sajnálom.
Akkor, sokat gondolkodtam egyedül.


Nincs értelme annak amit mondasz,
Egyre jobban kétségbe ejtesz.
Nem akarom tudni! A kedvemért suttogott hazugságok...
Egyre fáradtabb vagyok, mégis szeretem, ahogy hazudsz nekem.

Meddig kell még elhinnem,
Hogy te "soha nem tennéd",
Még ha jól látom is, hogy hazudsz?
Mégis, a végén te leszel a jófiú,
Te vagy az én gyönyörű hazudozóm.
Ezek a szavak azt jelentik, hinni szeretnék.
Woo, woo, woo
A végén te maradsz a jófiú.
Te vagy az én gyönyörű hazudozóm!
Ezek a szavak pedig azt jelentik, hogy hinni akarok.

Kikapcsoltam a mobilom,
Nem akarok hinni a képzeletemnek,
Még ha tudom is az igazat, mert a szívem összetörik.

Még mindig nem tudsz bízni bennem,
Beszéljünk hát a... SSS!
Igen, mégis hogy élhetnék nélküled?
Miért nem tudod elhinni amit mondok?
Nem tudnék veled ilyet tenni,
Függő vagyok, ha téged látlak,
Akikkel tegnap találkoztam, mind a barátaim voltak,
Régi barátaim ismerősei, igen, lányok is,de ne törődj vele!
Már megint, "hol jártam".
A hozzám hasonló fiúk...


Meddig kell még elhinnem,
Hogy te "soha nem tennéd",
Még ha jól látom is, hogy hazudsz?
Mégis, a végén te leszel a jófiú,
Te vagy az én gyönyörű hazudozóm.
Ezek a szavak azt jelentik, hinni szeretnék.
Woo, woo, woo
A végén te maradsz a jófiú.
Te vagy az én gyönyörű hazudozóm!
Ezek a szavak pedig azt jelentik, hogy hinni szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...