Bubble X ~ Talk To Myself | 혼잣말



Számomra, kivel szakítottál,
Az idő mintha visszafordult volna.
Míg mások előre haladnak, 
Én mindig csak hátrafelé.
Hogyan kellene csinálnom? (Fáj a fejem.)
Mit kellene gondolnom? (Talán így kell lennie.)
Találkoznunk kellene? (Valahogy nem hiszem.)
Fel kellene hívjalak? (Nem, így biztosan nem lehet.)

Szörnyen látni akarlak,
Nem, el akarlak felejteni.
Szörnyen látni akarlak,
Nem, el akarlak felejteni!

Százszor sírtam, el foglak engedni.
Ha százszor is sírok, el foglak felejteni.
Én, ki százszor is sírtam miattad,
Ha még százszor is sírnék, el foglak felejteni.

Nehéz, mert már nem vagy itt,
A magányra gondolva másokkal találkozok,
De rád gondolok, így érzem, mocskos vagyok.
A kényszerített nevetésem hangja cseng,
Mélyen belém vésődött, miattad.
Azt hiszem, csak én mocskolódtam be,
Piszkosnak érzem magam.

Szörnyen látni akarlak,
Nem, el akarlak felejteni.
Szörnyen látni akarlak,
Nem, el akarlak felejteni!

Százszor sírtam, el foglak engedni.
Ha százszor is sírok, el foglak felejteni.
Én, ki százszor is sírtam miattad,
Ha még százszor is sírnék, el foglak felejteni.

Számomra, kivel szakítottál,
Az idő mintha visszafordult volna.
Míg mások előre haladnak, 
Én mindig csak hátrafelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...