Ailee ~ One More Step | 한걸음 더 [VIVID]


Maradj erős gyermekem,
Ne sírj, töröld le szemeidet.
Ne rejtőzz tovább.

Kiálts, kiáltsd ki a fájdalmad!
Fordulj meg s mosolyogj.

Én, kinek nem találja az útját,
A távolból látható fény felé akarok haladni,
Mégsem vagyok képes közelebb kerülni,
S ez szörnyen fáj.
Ragadj meg, s adj remény, nekem ki összetört.

Az emberek azt mondják, idővel minden jobb lesz.
Senki sem tudja, hogy amint a fény nő,
A szomorú kifejezések eltűnnek.

Az érzéseim, melyeket elveszítettem,
Valahogy közel kell kerülnöm hozzájuk.
De mégsem megy.
Ez pedig szörnyen fájdalmas.

Ragadj meg, s adj remény, nekem, ki összetört.
Nem fogom feladni!
Nem, még egy napot töltök töltök, azzal
Hogy közelebb kerüljek, csak egy lépéssel!

A szívemben sötétség uralkodott,
Te pedig fényt hoztál el,
A szerelmeddel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...