MYB ~ MY OH MY | 심장어택


Hogy mit mondtál?
Ne szórakozz velem!
Hogy mégis mit mondtál? Tessék?
Ha tovább folytatod, dühös leszek!
Talán valami hihetetlenre leszek képes!

El sem hiszem!
(Mit tegyek? Fogalmam sincs.)
Mi a baj velem?
(Mintha hullámvasútra ültem volna.)
A szívem még midig úgy reszket, mint mikor először láttalak.

Várj egy kicsit, kell egy kis levegő!
Hallani akarom még egyszer!
(Mondd el még egyszer kedvesem!)
Valami elmondhatatlan dolog történt a szívemben.)
Nem hiszem, hogy képes leszek kezelni...
(Nekem is mondanom kell valamit!)

Oh kedvesem, az enyém vagy teljesen!
Hallani akarom még egyszer, oh a szívem!
Oh kedvesem, az enyém vagy teljesen!
A szívem szinte elég!

Tessék? Rosszul hallottam?
Nem hiszek a fülemnek.
Mindig is erről a pillanatról álmodtam,
Hát miért őrül bele a szívem?
Akár a dinamit, nemsoká felrobban.
A felhők felett lebegek,
Amint találkozik a tekintetünk, elolvadok!

El sem hiszem!
(Mit tegyek? Fogalmam sincs.)
Mi a baj velem?
(Mintha hullámvasútra ültem volna.)
A szívem még midig úgy reszket, mint mikor először láttalak.

Várj egy kicsit, kell egy kis levegő!
Hallani akarom még egyszer!
(Mondd el még egyszer kedvesem!)
Valami elmondhatatlan dolog történt a szívemben.)
Nem hiszem, hogy képes leszek kezelni...
(Nekem is mondanom kell valamit!)

Oh kedvesem, az enyém vagy teljesen!
Hallani akarom még egyszer, oh a szívem!
Oh kedvesem, az enyém vagy teljesen!
A szívem szinte elég!

Várj egy kicsit, kell egy kis levegő!
Hallani akarom még egyszer!
(Mondd el még egyszer kedvesem!)
Valami elmondhatatlan dolog történt a szívemben.)
Nem hiszem, hogy képes leszek kezelni...
(Nekem is mondanom kell valamit!)

Oh kedvesem, az enyém vagy teljesen!
Hallani akarom még egyszer, oh a szívem!
Oh kedvesem, az enyém vagy teljesen!
A szívem szinte elég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...