APRIL ~ Hurry Hurry [DREAMING]


Mindenki engem keres,
Engem kutat, oh igen.
Engem szólítanak, nincs időm pihenni.

Csak egyszer pillants rám,
Nem fogsz tudni elfeledni,
Minden fiú álma vagyok.

Álom, mi a szemed előtt kel életre,
Én vagyok a ragyogó csillagod,
Hát mondd el!

Siess, siess, siess
Gyere ide hozzám,
Kedvesem, kedvesem, kedvesem
Nyisd meg a szívem,
Nem, nem, nem
Nem rejtheted el!
Ne tedd ezt, látni akarok mindent!

Hoo, nincs időnk erre,
Hoo, valaki más megkaparint,
Hoo, annyi férfi van a világon,
Hoo, siess, siess, siess!

Ismét lopott pillantások,
Ismét lopott pillantások, igen
Nem tehetsz semmit ellene,
Nem bizony!

Már az első pillantáskor felragyogtam előtted,
Minden fiú álma vagyok, igen

Álom, mi a szemed előtt kel életre,
Én vagyok a ragyogó csillagod,
Hát mondd el!

Siess, siess, siess
Gyere ide hozzám,
Kedvesem, kedvesem, kedvesem
Nyisd meg a szívem,
Nem, nem, nem
Nem rejtheted el!
Ne tedd ezt, látni akarok mindent!

Hoo, nincs időnk erre,
Hoo, valaki más megkaparint,
Hoo, annyi férfi van a világon,
Hoo, siess, siess, siess!

Remek vagyok, remek,
Uh, uh, uh
Remek vagyok, remek,
Uh, uh, uh

Ne várakoztass tovább,
Eddig is túl türelmes voltam!

Remek vagyok, remek
Uh, kedvesem, kedvesem!

Elmondom, el fogom mondani
Félek, el foglak veszíteni.
Jobban rettegek, mint azt gondolád,
Összeszedem a bátorságom!

Siess, siess, siess
Gyere ide hozzám,
Kedvesem, kedvesem, kedvesem
Nyisd meg a szívem,
Nem, nem, nem
Már a kezdetektől csak te voltál a szívemben!

Hoo, nincs időnk erre,
Hoo, valaki más megkaparint,
Hoo, annyi férfi van a világon,
Hoo, siess, siess, siess!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...