DIA ~ SOMEHOW | 왠지 [DO IT AMAZING]



Valahogy nem tudom lehunyni a szemem,
Nem akarok hazamenni, ha ilyen vagyok,
Valahogy remekül éreztem magam,
Hisz te mindig mellettem vagy.

Tudtad? Mindenről tudok,
Beszélj, csak én foglak hallani.
Emlékszem még milyen magányos voltam,
S mennyire gyűlöltem az egészet.

Nincs sok időm,
Ma a tiéd leszek,
Nem lehetetlen, hogy közelebb kerülj, Ez lesz a mi titkos történetünk!

Valahogy nem tudom lehunyni a szemem,
Nem akarok hazamenni, ha ilyen vagyok,
Valahogy remekül éreztem magam,
Hisz te mindig mellettem vagy.

Nananana
Mindig melletted leszek
Nananana
Mindig melletted leszek

Annyi ember közül épp rád gondolok,
Elképzelem magam melletted,
Hatalmasabb vagy mint bárki,
Egyre kíváncsibb vagyok, nem akarok elfeledni semmit!

Mint a virág, beléd kapaszkodok, nem engedlek,
Gyere közelebb, közelebb!
Ez a mi titkunk, senki más nem tudja!

Valahogy nem tudom lehunyni a szemem,
Nem akarok hazamenni, ha ilyen vagyok,
Valahogy remekül éreztem magam,
Hisz te mindig mellettem vagy.

Tegyük még erősebbé a szerelmünket,
Ne kerülgesd a forró kását, kövess kedvesem,
Beszélj hozzám, gyere közelebb!
Hívj fel késő este, mikor mások már alszanak,
Ne kerülgesd a forró kását,
Olyanok vagyunk , mint a ragyogó gyémántok,
Soha nem törünk majd össze! DIA

Nananana
D I A
Nanana

Valahogy nem tudom lehunyni a szemem,
Nem akarok hazamenni, ha ilyen vagyok,
Valahogy remekül éreztem magam,
Hisz te mindig mellettem vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...