Wonder Girls ~ Candle [REBOOT]


Én vagyok a gyertyád, veszélyesen reszket a fényem.
Mikor megérintesz, szinte olvadok.
Én vagyok a gyertyád, egy rejtett illatot árasztok.
Csak te vagy nekem, még soha nem voltam ilyen.

Minden lány maszkot hord,
Úgy tesznek, mintha nem érdeklődnének, maszkot viselnek.
Én egy jó lány vagyok, egy igazán jó lány,
Nap közben normális vagyok, nem különbözök senkitől,
De esténként megváltozok.
Gyújtsd meg a gyertyát, tedd félre a telefonod!
A következő menetnél bízzuk magunkat a basszusra.

Ha egyedül vagyunk, valami történni fog.

Általában nem vagyok ilyen, ez furcsa
Forró remegés jár át, egy gyertya vagyok érted.
Mondd, hogy szeretsz, ölelj még,
Anélkül, hogy bárki is tudna róla!

Gyújtsd meg a gyertyám
Gyújtsd meg a gyertyám

A gyertyád vagyok, óvatosan érkezem
Mikor a tekintetünk találkozik, megáll a világ
A gyertyád vagyok, ezen a sötét éjen
Csak te és én számítunk, ragyogd be a szívem!

Nem tudok koncentrálni,
Ennek nincs is értelme, ki vagy te?
Akarlak, ma este téged akarlak.
Egyre idegesebb leszek, mégis hogy szerethettem beléd?
A többi srác untat,
Ez már túl sok, mit művelsz velem?
Akarlak, s nincs időm, ez az egyetlen lehetőségünk.

Ha egyedül vagyunk, valami történni fog.

Általában nem vagyok ilyen, ez furcsa
Forró remegés jár át, egy gyertya vagyok érted.
Mondd, hogy szeretsz, ölelj még,
Anélkül, hogy bárki is tudna róla!

Gyújtsd meg a gyertyám
Gyújtsd meg a gyertyám

Egyedül akarok veled lenni, s élvezni szeretném ezt a szexi hangulatot.
Mondd, hogy szólítsalak ma este?
Lekapcsoljuk a fényeket, egyre melegebb van.
Itt az ideje, hogy elmerüljünk az érzésben.
Nem tudom, mit hoz a holnap, de teszem amit a szívem súg.
Leteszem a telefonom, s tudom bajos amit csinálok.
De majd holnap aggódok a holnap miatt.
Csak az én érintésem igéz meg.
Kíváncsi vagyok, te hogy érzel?

Általában nem vagyok ilyen, ez furcsa
Forró remegés jár át, egy gyertya vagyok érted.
Mondd, hogy szeretsz, ölelj még,
Anélkül, hogy bárki is tudna róla!

Gyújtsd meg a gyertyám
Gyújtsd meg a gyertyám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...