Wonder Girls ~ Rewind [REBOOT]


Nem gondoltam, hogy megteheted ezt velem. Elhagytál.
A kezeid elhidegültek, mi pedig megfagytunk.

Behunyom a szemem, s felidézlek
De már eltűntél.

Felidézlek, felidézlek
Minél messzebbre kerülsz, annál gyönyörűbb vagy.
Felidézlek, felidézlek
Itt akarok maradni, de tudom, már késő.

Válaszolj, tovább akarsz fojtogatni?
Tudom, hogy rossz amit teszek, hisz már eltűntél.

Behunyom a szemem, s felidézlek
De már eltűntél.

Felidézlek, felidézlek
Minél messzebbre kerülsz, annál gyönyörűbb vagy.
Felidézlek, felidézlek
Itt akarok maradni, de tudom, már késő.

Elfeledtük az apró dolgokat, melyek boldoggá tettek.
Ki akarom törölni ezt a hatalmas hibát.
Mielőtt elmentél, boldogok voltunk.
Még ha el is veszítem önmagam, nem baj.
Játsszuk végig a történetet, itt a vég, nekem te elég vagy.
Ha már nem tudunk nevetni, az eredmény nyilvánvaló.
Szerkesszük át a történteket, menjünk a kezdő kockához!
Hát legyen, legyen, nem idézlek vissza többé.
Kivágom az össze rossz részletet, s majd valamivel kitöltöm.
De engem csak te tudsz egésszé tenni,
Ha nem lehetnek gyönyörűek az emlékek, elégetem mindet.

Felidézlek, felidézlek
Minél messzebbre kerülsz, annál gyönyörűbb vagy.
Felidézlek, felidézlek
Itt akarok maradni, de tudom, már késő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...