T-ARA ~ So Crazy | 완전 미쳤네 [SO GOOD]


Mik ezek a lopott pillantások, miket felém küldesz?
Figyellek téged, szóval fejezd be a játszadozást!
Az arcom egyre vörösebb, szédülök, mikor meglátlak.
Összezavarsz, szóval ne flörötölj velem!
Ne tégy úgy, mintha észre sem vennéd mit csinálsz!
Komolyan gondolom, egész nap rád gondolok.
Az hiszem ez lehet a szerelem.

Szeretnék énekelni neked egy dalt,
Szeretnék játszani neked gitáromon,
Oh olyan szép a ma esténk,
Ma bulizni fogunk!

Tiszta őrület!
Megőrülök érted!Mit tegyek? Egy napot sem bírok ki nélküled!
Tiszta őrület!
Már felkészültem a mai napra, így szerethetlek téged!
Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh Oh Tiszta őrület!

Te vagy a forróság, én pedig a jég melletted,
Elolvasztasz, elolvadok.
Ha te vagy a Hold, én egy csillag vagyok.
Dó ré mí fá szó lá tí dó,
Már látni sem látok tisztán,
Komolyan megőrültem, beléd habarodtam.

Szeretnék énekelni neked egy dalt,
Szeretnék játszani neked a gitáromon,
Oh olyan szép a ma esténk,
Ma bulizni fogunk!

Tiszta őrület!
Megőrülök érted!Mit tegyek? Egy napot nem bírok ki nélküled!
Tiszta őrület!
Már felkészültem a mai napra, így szerethetlek téged!
Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh Oh Tiszta őrület!

Még ha neked is adom mindenem,
Nem veszne kárba semmi.
Nem kell mondanod semmit,
Már rég tudok róla.

Tiszta őrület!
Megőrülök érted!Mit tegyek? Egy napot sem bírok ki nélküled!
Tiszta őrület!
Már felkészültem a mai napra, így szerethetlek téged!
Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh Oh Tiszta őrület!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...