T-ARA ~ For You [SO GOOD]


Egyre közelgő, lassú léptek
Nem jön el még egyszer ez a pillanat.
A szemeim már háromszor teltek meg veled,
Negyedszer nem álljunk meg!

Kedvesem, a szerelmünk olyan hideg!
Az érintésed, a szavaid...
Megrészegültem az érintésedtől.
A szerelmünk kihűlt,
Merüljünk még mélyebbre!
Kedvesem, a szerelmünk olyan hideg!
Reszketegen veszek levegőt.
Ma esete, ma este...
Mintha nem kapnék levegőt,

Beléd szerettem.
Gyere, s ébressz bennem érzéseket!
Ne aggódj, s ragadd el a szívem,
Beszéljünk őszintén!
Beléd szerettem.
Súgj a fülembe,
Ne rohanj, s ragadd el a szívem,
Gyere egy kicsit közelebb!

Nem bírom tovább,
Nem tudom elviselni, én
Nem bírom tovább,
Már beléd szerettem!

Nem értek semmit, hol vagyok?
Eddig erre még nem volt példa,
Igazság vagy hazugság,
A szemeid nem hazudnak, de még mindig nem mondasz semmit!

Hol van a szívem, kedvesem?
A fejem is belefájdul, oh
Súgd most a fülembe, oh
A fejem is belefájdul, oh
Súgd most a fülembe, oh

Kedvesem, a szerelmünk olyan hideg,
Az érintésed, a szavaid...
A szemeim megrészegültek.
A szerelmünk olyan hideg,
Semmit sem értesz!
Kedvesem, a szerelmünk olyan hideg,
Mutasd meg!
Ma este, ma este...
Mintha nem kapnék levegőt.

Beléd szerettem.
Gyere, s ébressz bennem érzéseket!
Ne aggódj, s ragadd el a szívem,
Beszéljünk őszintén!
Beléd szerettem.
Súgj a fülembe,
Ne rohanj, s ragadd el a szívem,
Gyere egy kicsit közelebb!

Ölelj magadhoz finoman,
Szeress még lágyabban!
Milyen édes is a ma este,
Óvatosan ölelj magadhoz egy kicsit erősebben,
Szeress még édesebben!
Milyen édes is a ma este!

Beléd szerettem.
Gyere, s ébressz bennem érzéseket!
Ne aggódj, s ragadd el a szívem,
Beszéljünk őszintén!
Beléd szerettem.
Súgj a fülembe,
Ne rohanj, s ragadd el a szívem,
Gyere egy kicsit közelebb!

Nem bírom tovább,
Nem tudom elviselni, én
Nem bírom tovább,
Már beléd szerettem!

2 megjegyzés:

  1. Aha tudod mikor hiszem el hogy ezt te fordítottad! Az angol kijött és TÖK MÁS!!!

    VálaszTörlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...