Big Bang ~ SOBER | 맨정신


[Dobi kérésére]

Fejezd be ezt a viselkedést!
Igazából te vagy a legszánalmasabb.
Igen, provokálj csak még jobban,
Így legalább szórakozhatok kicsit!

Ha csak a pénz, hatalom és hírnév érdekel,
Neked befellegzett.
Azt mondják a szerelem remek, ahogy a barátság is,
De figyelj jól, a kést hamar a hátadban találhatod!

Egy orvosra van szükségem, hogy segítsen,
Azt hiszem kezdek becsavarodni!
Ne próbálj meg témát váltani - nagyon kínos,
Hallgass csak!

Elég nehéz józannak maradni,
Nem tehetek semmit sem.
Gyűlölöm a józanságot,
Le sem tudom hunyni a szemem nélküled!

Az idő rohadt lassan telik, én pedig megöregszem.
Úgy éltem eddig, mint aki már meghalt!
Annyi dolgot kéne tennem, de nincs kedvem.

A világ rideg, az emberek tekintete szúrós,
Felnőttnek tűnök, de csak egy nagyra nőtt gyerek vagyok.
A gyerekkori álmaim képzelgésekké halványultak,
A hangulatom folyton ingadozik,
Az emberek pedig nem értenek meg.
Egyszerűen el akarom veszteni az eszem!

Részegüljünk meg, irány a Mennyország!
Miután felkelek a pokolban találom magam.
Olyan vagyok mint Popeye a spenót nélkül,
Kirobbanni készül belőlem a nevetés.

Egy taxira van szükségem, hogy elvigyen
Ez a hely túl kemény nekem,
S így egy kis levegőhöz juthatnék.

Elég nehéz józannak maradni,
Nem tehetek semmit sem.
Gyűlölöm a józanságot,
Le sem tudom hunyni a szemem nélküled!

Az idő rohadt lassan telik, én pedig megöregszem.
Úgy éltem eddig, mint aki már meghalt!
Annyi dolgot kéne tennem, de nincs kedvem.

Nélküled minden nehéz,
Nélküled sötétek az éjek, a világ pedig rideg.
Ez túl sok nekem.

Ha nem vagy itt, egyedül vagyok,
Rád várok, csak benned bízok!
Micsoda bolond vagyok.

Elég nehéz józannak maradni,
Nem tehetek semmit sem.
Gyűlölöm a józanságot,
Le sem tudom hunyni a szemem nélküled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...