Z.Tao ~ T.A.O


Bízok a kitartásomban,
Bízok a döntésemben.
Elértem a szabadságot miután elmentem,
És már megértem mi a szabadság, hogy egyedül maradtam.

Megértem, miért kell visszatérnem
Erre a nehéz útra, erre az útra, mely csak előre vihet.
Le kell győznöm minden akadályt,
Ez az én utam, mely csak előre visz.
Mindenki kövessen engem,
Én vagyok TAO.
Várj egy percet, ez az én álmom.

Nézzük csak, még mindig van erőm,
Minden rajtam áll.
Nem barátaim, nem hiszek a sorsban,
S én magam mutatom majd meg.
Az elvesztegetett idő, visszafordíthatatlan része az életemnek.

Még csak emlékezni sem akarok az emlékeim azon részére.
"Egy szeretet?" Mégis hol?
Kerestem, de nem találtam sehol.
Bízhatok? Hol? Hol?
Feledjük el inkább a múltat!
Felhasználom a helyzetem ebben a percben,
Hogy újratöltsem a szakadékot,
A múlt láncai már nem korlátozhatnak.

Az ígéret nem tűnik el, hisz visszatértem.
Igen, egy nehéz úton, az utamon, mely csak előre vezet.
Le kell küzdenem az összes akadályt,
Ez az én utam, igen.

Nem hiszek a sorsban,
S ez én magam mutatom meg.
Az idő hosszú keze ismét középen állt meg.
A pillanat ismét elérkezett a kezdőponthoz. És az vagyok, aki.
Gyűlölsz engem, mindazért ami vagyok
De szeretsz engem, mindazért ami vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...