Wendy [Red Velvet] & Yuk Ji Dan ~ Return


Hiszem, hiszem
Nem fogok többé elesni.
Hiszem, hiszem
Nem lesz több könny.
Tudod, hogy a holnap eljön,
Hát soha ne sírj!

Milyen messze jutottam?
Hol vagy?
Ismeretlen félelem néz szembe velem,
A kezeid után kutatok a sötétben.
Mikor érezhetlek, az égig szárnyalok.
Fesd meg álmod a szívedben!
Mikor nehéz idők jönnek, fogadd el őket,
A vállam és a szívem körbe fog ölelni, ha elfáradsz.
Így nem kell többé félned,
Nincs okod a könnyekre,
Az egész világ érted énekel.

Hiszem, hiszem
nem fogok többé elesni.
Hiszem, hiszem
Nem lesz több könny.
Tudod, hogy a holnap eljön,
Hát soha ne sírj!

Egy csillag vagyok, mely a sötét égen ragyog,
Egyszer zuhantam le, de leporolom magam és felállok.
Tele vagyok erővel, minden rendben lesz, itt vagyok.
Úgy vagy gyönyörű ahogy vagy,
Szédítően ragyogó jövőt látok a szemeim előtt.
Minden lépés amit megteszek, energiával tölt fel.

Csak egy dolog, csak egy.
Emlékezz!
Még ha nem is vagy szomorú,
Még ha a szavak megcsalnak és fájdalmat is okoznak,
Én majd magamhoz ölellek,
Hát soha ne sírj!

A testem az álmaim elé vetem,
belevetem magam a hatalmas óceánba, félelem nélkül.

A szemeidben ülő könnyeket letörlöm,
Mikor esik, én leszek az esernyőd!
Tárd ki a szárnyaid,
Azért kaptad őket, hogy magasra szállj!

Az idő múlásával, a szomorúság elmúltával,
A sebek is eltűnnek mind.

Hiszem, hiszem
nem fogok többé elesni.
Hiszem, hiszem
Nem lesz több könny.
Tudod, hogy a holnap eljön,
Hát soha ne sírj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...