TVXQ ~ Champagne | 샴페인


A függönyök felemelkednek,
Van itt valami a márványosan ragyogó fényesség mögött.
Egy kristály vagy, tényleg az estem.
Nem is tudtad? Ez nem hazugság, ez a színtiszta igazság.
A cseresznyés illatod ma még jobb.

Az ilyen napokon, a lágy holdfény még szebb,
A különlegességed természetes.
Tiszta üvegbe zárt tökéletesség.

Mindenki másnál szebben ragyogsz,
Egyre csak növekszik az érzés, mely elveszi az eszem, az ajkaim kiszáradnak.
Nem könnyű, de én majd felöltöm ezt az üveget,
Egy korty s máris érzem, igen elég csak egy.

Csak egy szippantás az illatodból,
És máris beléd esek.

Oh kedvesem, ez az izgalmas érzés mélyen átjár.
(Ahogy a tekintetünk találkozik, mindez egyre veszélyesebb)
Eoh kedvesem, miféle szavakra van szükséged?
Ma csak téged akarlak.

Csak egy napra, egy lehetőségre van szükségem.
Csak téged akarlak ma este.


Az ajkaid ragyognak, csak ránézni is hiba,
Az érzékeim eltompultak a csókodtól, reszketek.
Miután megláttalak, minden unalmassá vált,
Az én vágyaimat csak te adhatod meg nekem.
Nem tudod, de nem foglak könnyedén elereszteni.
Igen, már tudod, nem vagy képes elrejteni a pillantásod.
Nem akarok felébredni ebből az álom-szerű estéből.
Mielőtt észrevenném, már te vagy nekem az egyetlen.

Az érzés a nyelvem hegyén ül,
Már nem tudok menekülni.

Kedvesem, csak téged akarlak ma este.

Csak egy csókod akarom,
Nem tudom megtörni a hangulatot,
Most koccintunk.
Csak téged akarlak kedvesem.
Remélem te is megrészegülsz tőlem, akár én tőled.
Csak téged akarlak, csak téged.
Kedvesem, csak te kellesz nekem.
Csak egy csókod akarom.
Mindegy ki lép először, csak tegyük meg!
Csak te kellesz nekem.

Oh kedvesem, túlcsordul ez a pillanat
Oo, olyanok vagyunk megy a kép,
Csak téged akarlak ma este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...