Stellar ~ Vibrato | 떨려요



Azt mondják egy virág vagyok, mely jég alatt bontott szirmot,
Tudom, engem akarnak mégis üres kezekkel távoznak. Mit tegyek?

Erős kristályként közelítenek meg,
Azt hiszik könnyű játék lesz,
De csak untatnak engem, upsz.
Ám mintha lassan felforrósodnék,
A hűvös aurám elolvadni látszik.
Nem érzem jól magam, furcsa érzés kapott el miattad.
Istenem!

A szívem remeg, szédülök.
Nem vagyok önmagam, mi a baj velem?
Mit tegyek? Annyira ideges vagyok.

Nem önteltség, de miért nem szeretsz belém?
Már rég belefáradtam a férfiakba,
Akik könyörögtek, majd mégis ki kellett kosaraznom őket.

Te nem nézel rám úgy mint a többiek,
Nem ezekkel a tipikus szavakkal ámítasz.
Ez egy új és más beszélgetés, érdekesnek tűnsz.
Talán csak kíváncsi vagyok, nem lehet, hogy kedveljelek.
De akkor miért nem tudom lehunyni a szemeimet?
Istenem!

A szívem remeg, szédülök.
Nem vagyok önmagam, mi a baj velem?
Mit tegyek? Annyira ideges vagyok.

nehéz nyugodtnak maradnom,
A szívem izeg-mozog, az ajkaim rágom.
Nyiss meg egy ismeretlen ajtót,
Érd el, hogy a szívem és a gondolataim összeomoljanak.

Csapdába estem, csapdába estem.
Mondd el, mondd el most.
Repíts a magasba!

Megszorítod a kezem? Most?
Elrabolod a szívem? A saját módszereiddel?
Kíváncsi vagyok mindenre, ami te vagy.
Repíts a magasba!
Mit tegyek? Istenem!

2 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...