INFINTE ~ Footsteps | 발걸음 [REALITY]


Soha nem voltam képes pihenni,
Minél többet tekintek vissza magamra,
Annál jobban elveszek.
Még a legkisebb álmok is elvesztették fényüket.

Visszatekintek a lépésekre, miket magam után hagytam,
De csak még jobban megrettenek.
Mi lenne, ha így érne véget minden?

Még ha keményen próbáltam is,
Minden ugyanolyan maradt.
Még ha alapos is voltam,
Szívszorongató volt az eredmény.
Nehéz probléma, s bár a válasz én magam vagyok, a világ elvette ennek a jelentését.
Próbálok rájönni a válaszra, de nehéz számot vetni, ha még mindig a startvonalon állok.
Nem is tudod milyen bizonytalan vagyok.
A sors kegyetlen, tudtad?
Nem ad esélyt felkészülni, egyszerűen lecsap.
Tényleg ez a helyes út?

"Számomra is van út ebben a nagy világban.
Van egy út, mely segítségével magamra fogok találni.
Ez még csak a kezdet, nincs mit megbánnom."
Kimondhatom én ezeket a szavakat?

Minél többször nézek a világban csapdába esett önmagamra,
Annál több sebet szerzek.
Próbálom mindezt elrejteni és mosolyogni,
De elvesztem a bizalmam, egyre jobban és jobban.

Elvesztem, itt állok és várok,
Még mindig ezen a helyen, melyről senki sem tud.
Az idő telve a lábnyomaimmal,
Míg várok a saját utamra.

Tarts ki, ne fordulj meg!
Mindegy mit szereztél, mindegy mit veszítettél,
A lépéseid már a múlt részei.
Rendben van, ha magad mögött hagyod.
Az egyetlen dolog, amin túl kell lépned, az a tegnapi önmagad, az amit a tükörben láttál.
Fordíts hátat a rád mutogató kezeknek,
Tudd, ők csak árnyékok, kik féltékenyek a fényedre.
Kapaszkodj a kezekbe magad mellett,
Ordíts a kísértésekre, melyek visszahúznának, hogy menned kell!

Még mindig annyi minden hiányzik,
Már azt sem tudom, ki vagyok.
Ha itt feladom, soha nem nyerem vissza a bizalmam.

Vissza fog térni, ha sokáig kutatom?
Az elhalványult önmagam.
Ahogy a léptek az idő múlására emlékeztetnek,
A saját utamat járom.

Tudom, nem maradt idő megállni,
Így kinyitottam a szemem, s tovább haladtam.

Megtalálom önmagam,
Ezen a helyen, melyet senki sem ismer
Végigjárom ezt az utat, még ha az idő rohan is.
Önmagam keresem a sötétségben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...