INFINITE ~ Love Letter | 러브레터 [REALITY]



Rengeteg ehhez hasonló dal létezik,
Akkor miért éneklem ezeket?
nem fogod megérteni, mert nem szeretsz.
Én viszont valahogy beléd szerettem.

Először hátulról pillantottalak meg, s gyönyörű voltál.
Anélkül, hogy feltűnt volna, már beszélgetésbe kezdtem veled.
Próbáltam titkolni, de reméltem, hogy látlak mosolyogni.
Talán túl mohó voltam.

Oh kedvesem, nem érhet így véget.
Nem tudtam elmondani mit rejt a reszkető szívem,
Így írtam neked egy szerelmes levelet,
Hogy elárulhassam, mit érzek irántad.
A szívem csak rád gondol, nem tudom megállítani.
Tudni akarom...

Őszintén, szédítő vagy,
Még egy dal sem tudja ezt kifejezni.
De te nem fogod megérteni, mert nem szeretsz.
Még soha nem éreztem ilyen zavarodottságot.

Ahogy felpillantottam a csillagos égre, sétába kezdtem.
Bár nem mutattam ki, de reméltem, hogy mellettem leszel.
Talán túl mohó voltam.

Oh kedvesem, nem érhet így véget.
Nem tudtam elmondani mit rejt a reszkető szívem,
Így írtam neked egy szerelmes levelet,
Hogy elárulhassam, mit érzek irántad.
A szívem csak rád gondol, nem tudom megállítani.
Tudni akarom...

Nem tudok elaludni, így gyertyát gyújtok,
Egy fehér lapnak öntöm ki a szívem.
Téged, ki félénken néztél rám s mosolyogtál,
Valójában szeretlek.

Oh kedvesem, azt hiszem beléd szerettem.
Nem tudom megállítani a reszkető szívem.
Oh kérlek, légy velem őszinte.
Azt hiszem kedvellek, jobban mint hinnéd,
Hisz a szívem csak rád gondol,
S nem tudom megállítani.
Nem veszíthetlek el.
Nem tudok megállni, tudni akarom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...