AS1 ~ Candy Ball | 캔디볼




A napokon, mikor szomorúnak érzem magam,
Kiveszek egy édességet a zsebemből,
Próbálok szórakozni, és jól érezni magam.
Látod, nem is olyan nagy dolog.

Gyere, ez a menta íz az ajkamon!

Szeretlek, csak rád gondolok
Attól a pillanattól, hogy a varázsod alá kerültem.

Hello, csak áll mellettem
Kezdjük újra, te és én

Viszlát szörnyű érzések,
Kedvesem, csak te számítasz!
Gyűjts még egy kis erőt, szeretlek!

Az ízek robbanása, vörös és sárga.
Az összes megdobogtatja a szívem,
Az édes íz terjeng a számban,
Mit tegyek, nem tudom visszafogni magam!

Gyere, ez a menta íz az ajkamom!

Szeretlek, csak rád gondolok
Attól a pillanttól, hogy a varázsod alá kerültem.

Hello, csak áll mellettem
Kezdjük újra, te és én

Viszlát szörnyű érzések,
Kedvesem, csak te számítasz!
Gyűjts még egy kis erőt, szeretlek!

Boldoggá tesz, ha láthatlak.
Egy boldog, napsütéses íz.

A nagy kékség s fehér felhők,
Úgy érzem, mintha melletted lennék.
Boldog vagyok, hogy itt vagy velem.

Hello, csak áll mellettem
Mostantól csak te és én létezünk
Milyen ízt fogok érezni?
Kedvesem, te vagy nekem az egyetlen.
Egy vidám  varázst suttogok, szeretlek!

Hello, csak áll mellettem
Kezdjük újra, te és én

Viszlát szörnyű érzések,
Kedvesem, csak te számítasz!
Gyűjts még egy kis erőt, szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...