MBLAQ ~ I Know You Want Me [MIRROR]


Tudom, hogy akarsz engem,
Pont így! (Tökéletes.)
Gyönyörű ruhában,
Remek! (Tökéletes.)
Ma elkapjuk a hangulatot, flörtölni fogok veled.
Tudom, hogy akarsz engem,
Tudom, hogy szeretsz.

Ne légy félénk, szexi vagy.
Annyira különbözöl a többiektől,
Ne kerüld el a tekintetem,
Nem vagy te ilyen durva.

Balról jobbra, ne pillants körbe!
Ne tégy úgy, mintha nem tudnád,
Tudom, akarsz engem.

Kövesd a ritmust, fogd meg a kezem!
Kövess, ahogy a szíved is akarja.
Tudom, hogy akarsz engem,
Azt akarom, hogy a kedvesem legyél,
Így meg tudok adni neked bármit, amit csak szeretnél.
Ma este, ma este, csak ma este.
Csak mi érezhetjük ezt.
Ma este, ma este, csak ma este.
Rajtunk kívül mindent elnyel a sötétség.

Lopott pillantásokat küldesz felém,
Az arcodra van írva, hogy te is ezt érzed.
Szükségem van rád, megteszek érted bármit.

1, 2, 3, 4 mindenki minket figyel,
A vonzalom remek közöttünk,
Lassan kövesd a ritmusom, kövess.

Kövesd a ritmust, fogd meg a kezem!
Kövess, ahogy a szíved is akarja.
Tudom, hogy akarsz engem,
Azt akarom, hogy a kedvesem legyél,
Így meg tudok adni neked bármit, amit csak szeretnél.
Ma este, ma este, csak ma este.
Csak mi érezhetjük ezt.
Ma este, ma este, csak ma este.
Rajtunk kívül mindent elnyel a sötétség.

Előttem állsz,
Egymást figyeljük reszkető szívvel.
A tekinteted elárul téged,
Kedvesem, szükségem van rád ma este.

Kövesd a ritmust, fogd meg a kezem!
Kövess, ahogy a szíved is akarja.
Tudom, hogy akarsz engem,
Azt akarom, hogy a kedvesem legyél,
Így meg tudok adni neked bármit, amit csak szeretnél.
Ma este, ma este, csak ma este.
Csak mi érezhetjük ezt.
Ma este, ma este, csak ma este.
Rajtunk kívül mindent elnyel a sötétség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...