MBLAQ ~ Hey U [MIRROR]



Mi ért ilyen tökéletes az időjárás?
A szellő kellemesen fújdogál,.
Miért ilyen boldog mindenki az utcákon?
Én egyedül sétálok.

Azt hiszem a tavasz megérkezett,
Mindegy merre megyek, egyedül vagyok,
Rezzenéstelen arccal mondom:

Szeretném eltakarni a szemem s a könnyeim,
Ma ismét egyedül vagyok,
Hé, nagyon magányos vagyok.

Szeretnék szerelmes lenni,
Miért nincs egy lány sem számomra?
Egy lány, ki tökéletes,
Te vagy! De hol vagy már?
Hé, mit gondolsz rólam?
Nem vagyok elég jó?
Hé, hé!

Páros gyűrű és póló? Mi olyan jó azokban?
Soha nem csináltam ilyesmit,
Mire fel ez a gyerekes izgalom?
Egy perverz vagyok, szeretek egyedül lenni.
Kényelmes, nem kell minden nap megmosakodnom.
Nem kell fejben tartanom az évfordulókat.
Elfoglal a saját életem.
Tényleg azt hiszed, hogy szükségem van barátnőre?

Vannak srácok, akik szörnyebben viselkednek, mégis kapcsolatban vannak.
Azt hittem én igazán rendes voltam.
Mégis úgy érzem, szeretnék én lenni a cipőd másik párja,
Egy menő srác, hé, hé.

Szeretnék szerelmes lenni,
Miért nincs egy lány sem számomra?
Egy lány, ki tökéletes,
Te vagy! De hol vagy már?

Szeretnék a beszélgetéseink közben álomba zuhanni minden este,
Még nyálas dolgokat is mondanék:
"Lehozom a csillagokat az égről."
Ha csak lenne valakim.

Szeretnék szerelmes lenni,
Miért nincs egy lány sem számomra?
Egy lány, ki tökéletes,
Te vagy! De hol vagy már?
Hé, mit gondolsz rólam?
Nem vagyok elég jó?
Hé, hé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...