Best of KPOP - 1. Félév


Kpop 2015 [01-06] by manamislife



Ahogy láthatjátok, megtörtem egy hagyományt, ami már több éve él - szeretem a túlzásokat -, és elkészítettem az első féléves áttekintést zene terén. A fenti videót megtekintve láthatjátok, hogy nekem mik voltak a kedvenc dalaim 2015 januárja és júniusa között. Senkit se tévesszen meg, hogy elírtam a címet, amiben augusztus szerepel. Nem mintha meglepő lenne, mert minden videómban el kell írnom valamit, ez az igazi hagyományőrzés!

Ne feledjétek, ez nem igazi ranglista, nem akarom megállapítani, hogy melyik dal jobb, egyszerűen az én megítélésem szerint készült lista, mely az én ízlésemet tükrözi - ami lehet, hogy nem fog egyezni a tiétekkel. De ha egyezik, ha nem, osszátok meg velem a véleményeteket!

Sajnos túl kevés ez a 25 hely, így nagyon nehéz kiválasztani a kedvenceimet, nézzétek hát el, ha nem azt mutatja, amit ti gondoltok. Higgyétek el, szemtelenül sok fejtörtést okozott az egész. Ó, és mielőtt nézni kezditek, állítsátok át a minőséget, sok lehetőségetek van a 240-től az 1080-ig!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...