KARA ~ Starlight [IN LOVE]


Kicsi és észrevehetetlen voltam,
De azon a napon, mikor felfigyeltél rám,
Egész este rám vetítetted fényed, én pedig rád az enyém.
Oh szerelmes vagyok, visszaemlékszem mindenre, apránként.
A titkaimra, miket senkinek sem mutattam meg.
Itt vagyok, s csak téged látlak.

Az egyre növekvő Hold fénye, egy kicsit mind közelebb kerül.
A Hold fényét keresem.
Mindig neked fénylek majd, így soha nem halványulhat el a ma este.
A megszámlálhatatlan csillagok közül, mik az égen ragyognak,
Köszönöm, hogy te nekem adod a fényed.
Túlcsordulsz bennem, megtöltve a szívem.

Ne rejtőzz el, szeretnélek látni, bárhol is vagyok.
Még ha alszok is, maradj mellettem és óvj meg!
Oh, szerelmes vagyok, szeretném, ha apró kezeimet érintené fényed.
Elmondom neked, itt vagyok, és csak téged látlak.

Az egyre növekvő Hold fénye, egy kicsit mind közelebb kerül.
A Hold fényét keresem.
Mindig neked fénylek majd, így soha nem halványulhat el a ma este.
A megszámlálhatatlan csillagok közül, mik az égen ragyognak,
Köszönöm, hogy te nekem adod a fényed.
Túlcsordulsz bennem, megtöltve a szívem.

Nem vagy egyedül, oh holfény, holdfény,
Álmodj velem te is!

Csak rád van szükségem,
Holdfény, gyere egy kicsit közelebb!
A Hold fényét keresem.
Oh kedvesem, bárhol is vagy, vigyél magaddal ma este!
Ha a jövőben el is veszíted a fényed,
Még ha nem is látlak majd, mindegy mennyire igyekszem,
Én melletted maradok, fényesen ragyogva,
Téged tartva a karjaimban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...