Taru ~ Inside of Me


Egy nap rendet raktam a szobámban,
Egy albumot találtam, mit mi csináltunk.
Tegnap rólad álmodtam,
S azt mondtad, várni fogsz a szerelmemre.

Tegnap láttam valakit az utcán, aki rád hasonlított,
De egyszerűen tovább sétált.
Azóta nem lelek békére,
Mert olyasmire próbálok emlékezni,
Mi már rég elhalványult.

Mélyen bennem, a szél hurrikánná nőtte ki magát,
Mintha a szerelemről mesélne nekem.
Mélyen bennem, a dolgok csak tovasodródnak,
Mintha a világról mesélnének nekem.
Már nem vagyok képes érezni többé.

El fogom érni, hogy tudd mit érzek.
Teljesen megváltoztattál azzal,
Hogy eltávolodtál tőlem.

Így a szívemben maradhatsz,
Örökké ott maradsz, s ébren tartasz.

Mélyen bennem, a szél hurrikánná nőtte ki magát,
Mintha a szerelemről mesélne nekem.
Mélyen bennem, a dolgok csak tovasodródnak,
Mintha a világról mesélnének nekem.
Már nem vagyok képes érezni többé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...