KARA ~ I Luv Me [IN LOVE]


Szeretlek, kedvesem,
Szeretlek, kedvesem.

"Mintha egyedül lennék ezen a világon,
Mintha egyedül maradtam volna,
Miért nem tudok semmit sem jól csinálni?
Szeretnék megkérdezni valakit."


Nem vagy egyedül, állj fel!
Mutasd meg önmagad, mutasd meg a mosolyod!
Hozzád jöttem, melletted állok!
Melletted maradok, állj hát fel, s táncolj!

Szeretlek, kedvesem,
Szeretlek, kedvesem.
Melletted vagyok, kedvesem.

Annyi dolog van, amit szeretnék megtenni,
Annyi mindent szeretnék a magaménak tudni!
De miért is ilyen nehéz ez számodra?
Most elárulom a választ!

Nem vagy egyedül, nyisd ki a szemed,
Mutasd meg mit rejtesz a szívedben,
Mutass meg mindent!
Gyere egy kicsit közelebb, fogd meg a kezem,
Kiálts, mintha őrült lennél!

Szeretlek kedvesem,
Szeretlek kedvesem,
Itt vagyok melletted, kedvesem!

Ne hidd, hogy egyedül vagy,
Gyere ki a sötétből és sétálj velem.
Mindegy merre mész, az a te utad!
A vágyaid valóra válhatnak!
Ez a te időd, én majd tapsolok neked,
Emeled fel a kezeidet és tapsolj!

Ne gondold, hogy ez annyira rossz,
Szedd össze magad, én majd megölellek
Szeretlek!

Szeretlek, kedvesem,
Szeretlek, kedvesem,
Itt vagyok melletted, kedvesem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...