BESTie ~ I'm So Fine [LOVE EMOTION]


Neked adom a szerelmem, csak neked!

Hé, hogy vagy? Én remekül!
Nincs szükségem arra, hogy bárkivel is együtt legyek,
Annyi dolog van, amit egyedül is meg tudok tenni, képes vagyok jól érezni magam.

Nem érdekelnek a többiek, azt teszek amit akarok.
Nem tudsz magadhoz láncolni a szerelmeddel.
Hé, hogy vagy? Én remekül!
Szóval ne kérdezgess már...

Szeretnék nyaralni menni, meg is teszem!
Nincs szükségem arra, hogy megbántsanak, vagy én bántsak másokat.
Szeretem önmagam, így jobb nekem egyedül.
Azt teszek, amit akarok!

Szállok, amerre visz a szél, szabadon
Oh, akár egy pillangó, leülök, majd szállok tovább, arra amerre csak akarok!

Hé, mit csinálsz?
Miért kéne egyáltalán elmondanom?
Nem fárasztó engedélyt kérni mindenre?
Azonnal ugrasz, ha megszólal a telefonod...

Nem érdekelnek a többiek, azt teszek amit akarok.
Nem tudsz magadhoz láncolni a szerelmeddel.
Hé, hogy vagy? Én remekül!
Azt teszek, amit csak akarok.

Nincs szükség évfordulókra amiket meg kellene ünnepelni,
Utálom, mikor valakit felhívni kötelességgé válik.
A barátaim, kik szeretnek, pont elegek számomra,
Azt teszek, amit csak akarok!

Szállok, amerre visz a szél, szabadon
Oh, akár egy pillangó, leülök, majd szállok tovább, arra amerre csak akarok!

Egy pillangó vagyok, aki nem válik virággá,
Nem akarom, hogy belém szeress,
Nem akarom elfogadni senki szokásait, miket nem lehet megjavítani, szóval csak kibököm:
Más vagyok, mint a többi lány, aki valaki különlegesre vár. Én magam is különleges vagyok.
Szépen leülök, majd mikor eljön az idő,
Bármerre elszállhatok!

Nem csalhatsz csapdába,
Nem leszek a rabszolgád, nem függök az érzéseidtől.
Egy komoly kapcsolat?
Itt a lehetőség, azzal találkozol akivel csak akarsz!
Nyugalom, s szállj te is!

Szállok, amerre visz a szél, szabadon
Oh, akár egy pillangó, leülök, majd szállok tovább, arra amerre csak akarok!

Nyugalom, s szállj te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...