BESTie ~ Day Like This | 이런 날 [LOVE EMOTION]



Már nem én vagyok az egyetlen számodra, szakítani fogunk?
Annyi dolgot rejtek a szívemben, mit még szeretnék elmondani neked,
Nem sejtve, hogy ez a nap ilyen lesz.

Szeretlek, nagyon szeretlek
Ezt pedig ma szerettem volna elmondani,
De végül csak a könnyeimmel küzdök,
Képtelen vagyok bármit is mondani.
Összetörve zokogok.

Miért nem érzel már semmit irántam?
Régen annyira szerettél.
Mások előtt is megfogtad a kezem,
Hová tűntek hát az ígéreteid, miszerint együtt fogunk maradni?

Szeretlek, nagyon szeretlek
Ezt pedig ma szerettem volna elmondani,
De végül csak a könnyeimmel küzdök,
Képtelen vagyok bármit is mondani.
Összetörve zokogok.

Bár mindez csak egy rossz álom lenne,
Bár kisütne a nap, s bár felébrednék,
Bár ismét mosolyogva ölelnél magadhoz!
Szerettem volna megköszönni, hogy mellettem vagy,
Így felkészültem ezekkel a szavakkal,
De ma nem látom a ragyogó mosolyod,
Én pedig csak a könnyeimmel küzdök.

Szeretlek, nagyon szeretlek
Ezt pedig ma szerettem volna elmondani,
De végül csak a könnyeimmel küzdök,
Képtelen vagyok bármit is mondani.
Összetörve zokogok.

Így hát, én...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...