BESTie ~ Single Bed | 싱글베드 [LOVE EMOTION]


Kedvesem, gyere vissza hozzám
A kicsi ágyam üresnek tűnik nélküled,
Egyedül vagyok a szobában, mely megtelt az illatottad amit annyira hiányolok.

Ez nem az első szakításom, miért fáj hát ennyire?
A kicsi ágyam, mely annyira aprónak tűnt, most hatalmassá vált.
Mielőtt felkel a Nap, nem ölelnél meg legalább álmomban?

Kedvesem, gyere vissza hozzám
A kicsi ágyam üresnek tűnik nélküled,
Egyedül vagyok a szobában, mely megtelt az illatoddal, amit annyira hiányolok.

Szeretlek, szeretlek, szeretlek
Gyere vissza hozzám! Ah, a kicsi ágyam.
Szeretlek, szeretlek, szeretlek
Miért nem érted? Szükségem van arra, hogy visszatérj!

Tegnap este megjelentél álmomban,
Akár egy mesébe illő történet,
Behunytam a szemem s újra átéltem az emlékeinket.
Még ha nem is szeretsz, nem tudnál visszanézni rám?

Kedvesem, gyere vissza hozzám
A kicsi ágyam üresnek tűnik nélküled,
Egyedül vagyok a szobában, mely megtelt az illatoddal, amit annyira hiányolok.

Kedvesem, térj vissza hozzám,
A kicsiny ágyam olyan nagynak tűnik.

Szeretlek, szeretlek, szeretlek
Gyere vissza hozzám! Ah, a kicsi ágyam.
Szeretlek, szeretlek, szeretlek
Miért nem érted? Szükségem van arra, hogy visszatérj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...