The SEEYA ~ Wedding March | 웨딩마치




Emlékszem, mikor egyedül sírtam,
Mikor hullottak a könnyeim és utánad vágyakoztam.
Azt mondtad, szeretsz engem, s átöleltél.

Emlékszem, mindig boldog voltam veled,
Annyira szerettük egymást!
Emlékszem, ahogy együtt sétáltunk.

Szerelembe esni,
Tudod mit jelent?
Mindig egymás mellett voltunk,
Csak egymást láttuk.
Szerelmesek voltunk, te és én.

Szerelembe esni,
Tudod mit jelent?
Mindig melletted leszek,
Ne engedd hát el most a kezem!
Boldog vagyok szerelmem,
Te és én.

Megvédesz engem, pont ahogy régen is,
Mellettem állsz.
Még ha sok idő telik is el,
Még ha meg is változik a világ,
Szeretni foglak.

Szerelembe esni,
Tudod mit jelent?
Mindig egymás mellett voltunk,
Csak egymást láttuk.
Szerelmesek voltunk, te és én.

Szerelembe esni,
Tudod mit jelent?
Mindig melletted leszek,
Ne engedd hát el most a kezem!
Boldog vagyok szerelmem,
Te és én.

A szavak, miket egész éjszaka hallani akarok:
"Szeretlek, szeretlek."

Te vagy kit szeretek.
Veled, mindig veled akarok lenni.
Ezt jelenti szerelembe esni.

Szerelembe esni, szerelembe esni,
Mindig mellettem vagy, mindig.
Emlékezz, milyen boldogok voltunk,
Te és én.

Szerelembe esni,
Tudod mit jelent?
Mindig melletted leszek,
Ne engedd hát el most a kezem!
Boldog vagyok szerelmem,
Te és én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...