Dashabet ~ I'm Not


Nem akarok rossz lány lenni,
Ne csinálj belőlem egy könnyen kapható nőt,
Ha így viselkedsz, akkor...

Az ajkaid máris kinyíltak,
Készen, hogy rossz dolgokat suttogjanak.
Mindenki azt mondja: Egy szörnyű X
Mindenki azt mondja...
Végeztem!

Iszonyatosan idegesítő,
Már csak egy szám vagyok,
Még ha magabiztosan nemet is mondok.
A kakaotalk jelez, egy srác megint azt kérdi, van-e időm.

Lehet, hogy neked kétértelműek a szavaim és tetteim,
De csak az igazság számít!
A szememben kedveskedsz,
A hátam mögött pedig kibeszélsz.
Kétszínű vagy.

Talán egy kígyó vagyok?
Talán profi vagyok a játékokban?
Egy hölgy vagyok, jómodorral!
Egy lány akinek van tartása.

Ismersz engem,
Ismersz engem.
Már rég tudod, hát miért reszketsz?
Miért nem ismered a szívem?
Miattad fáj, miattad.

Szeress, szeress!
Már rég tudod, hát miért reszketsz?
Már rég a tiéd vagyok,
Vigyél hát magaddal, kérlek kedvesem.
Ne akard, hogy megőrüljek!

Nem vagyok rossz lány!

Azt mondják, játszom a nehezen kaphatót,
Hogy kegyetlenebb vagyok, mint amilyennek látszom.
De nem, én nem ilyen vagyok.
Nem cserélem le a szerelmet drága táskákra.

Lehet, hogy neked kétértelműek a szavaim és tetteim,
De csak az igazság számít!
A szememben kedveskedsz,
A hátam mögött pedig kibeszélsz.
Kétszínű vagy.

Nekem is megvannak a határaim,
Egy olyan lány vagyok, aki jól kontrolálja magát.
Ha nem igazán ismersz,
Akkor egy szót se szólj rólam!

Nem akarok rossz lány lenni,
Ne csinálj belőlem egy könnyen kapható lányt,
Ha így viselkedsz, akkor...

Ismersz engem,
Ismersz engem.
Már rég tudod, hát miért reszketsz?
Miért nem ismered a szívem?
Miattad fáj, miattad.

Szeress, szeress!
Már rég tudod, hát miért reszketsz?
Már rég a tiéd vagyok,
Vigyél hát magaddal, kérlek kedvesem.
Ne akard, hogy megőrüljek!

Nem vagyok rossz lány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...