Oh My Girl ~ CUPID


Látlak közeledni, a szívem majd felrobban!
Mintha csak egy édes, ragadós álom volnál.
Vártam a mai napot, csak miattad.

Egy kicsit közelebbről látlak,
Ne szalad el, hallak téged!
Holnaptól kezdve csak rám gondolsz majd!
Ne lepődj meg, Cupido szíven lőtt!

Mutasd meg a szerelmes arckifejezésed,
Egy este alatt is minden mássá válhat!

Cupido eltalálta a szívem!

Pont olyan vagy, mint a férfi az álmomból,
Ez az a szerelem, amiről csak hallottam?
A szívem már elrabolták kedvesem.

Látlak téged,
Te kedvelsz engem?
Hallak téged,
Ez most furcsa?

Mikor felém sétálsz, a világ lelassul
Érzem, Cupido eltalálta a szívem!

Mutasd meg a szerelmes arckifejezésed,
Egy este alatt is minden mássá válhat!

Cupido eltalálta a szívem!

A te hibád, túl jóképű vagy,
Minden lány összesúg mögötted.
A fejed, vállaid, lábujjaid!
Oh Istenem, itt vagy!
Bocsáss meg, de kellesz nekem!
Szóval, a nevem...
Nem tudok lenyugodni, túl ideges vagyok.
Szükségem van Cupidóra, te nem érzed ezt?

Felém sétálsz, rám gondolsz
Hiányolsz, egyre jobban és jobban.
Már máshogy tekintesz rám.
Elérkezett a szerelem ideje, szóval rajta hát!

Mutasd meg a szerelmes arckifejezésed,
Egy este alatt is minden mássá válhat!

Cupido eltalálta a szívem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...