Baekhyun [EXO] ~ Beautiful | 두근거려


Hello, eljöttél hozzám,
A félénk illatodat nekem adva.
Még a homályos álmaimban is ragyogsz,
Káprázatos vagy.

Rebegő szívvel, anélkül, hogy bárki is tudná,
Eljöttem hozzád, lépésről lépésre,
Majd melléd álltam.

A szívem elolvadt a mosolyodtól,
S mikor tekintetünk találkozott,
A szívem hevesen kezdett verni.

Emlékezz a mosolyomra, mélyen a szívedben,
Gondolj rá naponta ezerszer!
Oh a szó, amit el szeretnék mondani,
Hogy egyszerűen gyönyörű vagy.

Köszönöm, hogy találkoztál velem,
Látlak, még mindig ugyanaz vagy.

Az erős illatod, mi rám várt,
Mélyen bennem kavarog.

Ez a rejtélyes s erős vonzalom
Késztet arra, hogy kitárjam a szárnyaim és hozzád siessek.

A szívem elolvadt a mosolyodtól,
S mikor tekintetünk találkozott,
A szívem hevesen kezdett verni.

Oh a szó, amit el szeretnék mondani,
Hogy egyszerűen gyönyörű vagy.

Mikor boldoggá tesz, hogy láthatsz,
A szívem reszketni kezd.
Mintha egy felhőn sétálnék, mintha elvarázsoltak volna.
Lassan még egy lépést teszek feléd.

A kettőnk ideje hamarost elérkezik.
Emlékszel, igaz? Oh igen, minden a legnagyobb rendben.

Szerencsés vagyok, hogy találkozhattam veled,
Ha ismét látlak, el akarom mondani...
Feléd szállok, s ha egymás mellett állunk...
Egyszerűen gyönyörű vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...