EXO ~ Lady Luck | 유성우 [EXODUS]




Idő, telj egy kicsit gyorsabban!
(Ígérem, kedvesem.)
Engedd, hogy a sötétség elmúljon, Ő pedig hozzám találjon.
A tengernyi csillag közül, te vagy számomra az egyetlen.
Oh, nem tehetek ellene, felemelem a fejem, s téged kereslek.

Akkor sem érlek el, ha követlek?
Akkor sem kaphatlak el, ha kinyújtom érted a karjaimat?
Miért vagy ennyi távol?
Ez a hosszú éj csak mély sóhajokkal telt.

Azonnal felragyogsz, amint a közelembe érsz,
A hullócsillagok között, (Te is akartál engem)
Lépjünk túl ezen a sötétségen, elragadlak magammal,
Egyre közelebb kerülsz! (Várni fogok rád egész este.)

Kedvesem, kedvesem, az enyém vagy,
Szerencsés vagyok, szerencsés vagyok,
Figyelj hát!

Rengetegen közelítenek meg,
Ezerszer is elsuttogom kívánságaim,
Te pedig valóra tudod váltani őket.

Te vagy az egyetlen, akire vágyok,
Már attól elégedett vagyok, hogy tudom, létezel.

Az álomszerű hajnali függöny mögött a csodálatos jövő ragyog fel!
A tekinteted elmélyül, én vagyok az egyetlen, aki meghallhatja a hangod.

Csodálatos vagy, halkan közelítettél meg, akár a suttogás,
A hullócsillagok közt, akkor jöttél el, mikor már mindenki mély álomba zuhant,
Csak egyszer az életemben, szerelembe estem a számtalan végtelen éjek egyikén.
Elvarázsoltál, én pedig komolyan rád várok.

Abban a pillanatban, mikor a világ lehunyja szemét, te eljössz hozzám.

Azonnal felragyogsz, amint a közelembe érsz,
A hullócsillagok között, (Te is akartál engem)
Lépjünk túl ezen a sötétségen, elragadlak magammal,
Egyre közelebb kerülsz! (Várni fogok rád tárt karokkal.)

Kedvesem, kedvesem, az enyém vagy,
Szerencsés vagyok, szerencsés vagyok,
Figyelj hát!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...