BTS ~ I Need U [Sleepless Aliana]


Zuhanok, zuhanok, darabokra hullok
Zuhanok, zuhanok, zuhanok

Tönkrementem miattad,
Véget akarok vetni mindennek,
Nem akarlak többé.
Mégsem tudom megtenni, rohadtul érzem magam.
Kérlek ne gyere még több kifogással!

Nem teheted ezt velem,
Az összes szavad olyan volt, mint egy maszk,
Elrejtették a valóságot, s darabokra téptek.
Belém fúródtak, az őrületbe kergetnek.
Gyűlölöm az egészet, vigyél magaddal mindent.
Gyűlöllek.

Mindezek ellenére te vagy a mindenem.
Te vagy számomra minden,
Te vagy számomra minden.
Mégis azt akarom, hogy menj.

Sajnálom - gyűlöllek
Szeretlek - gyűlöllek
Bocsáss meg!

Szükségem van rád!
Miért ilyen magányos ez a szerelem?
Miért én vagyok az egyetlen aki szenved?
Szükségem van rád!
Miért akarlak még mindig, ha tudom, hogy fájdalmat fogsz okozni?

Szükségem van rád - gyönyörű vagy
Szükségem van rád - fagyos vagy
Szükségem van rád, szükségem van rád

Egy örök körforgás, miért térek vissza hozzád?
Egyre mélyebbre süllyedek, ezen a ponton már nem vagyok több, mint egy bolond.
Mindegy mivel próbálkozok, nem megyek semmire.
A szívem, az érzéseim mik nem hallgatnak rám.
Megpróbálom meggyőzni magam, ismét.
Te meg sem szólalsz? Kérlek! Olyan jól bántam veled,
Az ég kék, az ég kék...

Az ég kék, a Nap ragyog,
Így a könnyeim bárki könnyen láthatja
Miért neked kellett ezt tenned? Miért?
Miért nem tudlak elhagyni téged?

Szükségem van rád!
Miért ilyen magányos ez a szerelem?
Miért én vagyok az egyetlen aki szenved?
Szükségem van rád!
Miért akarlak még mindig, ha tudom, hogy fájdalmat fogsz okozni?

Szükségem van rád - gyönyörű vagy
Szükségem van rád - fagyos vagy
Szükségem van rád, szükségem van rád

Kérlek csak szakítsunk,
Mondd, hogy ez nem is volt szerelem!
Nekem nincs hozzá bátorságom.
Add meg ezt, mint utolsó ajándékot,
Így soha nem mennék vissza hozzád.

Szükségem van rád!
Miért ilyen magányos ez a szerelem?
Miért én vagyok az egyetlen aki szenved?
Szükségem van rád!
Miért akarlak még mindig, ha tudom, hogy fájdalmat fogsz okozni?

Szükségem van rád - gyönyörű vagy
Szükségem van rád - fagyos vagy
Szükségem van rád, szükségem van rád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...