Red Velvet | 레드벨벳 ~ Take It Slow [Ice Cream Cake]


Ah, állj! Lassítsunk egy kicsit!

Megpróbálsz igazán férfias lenni mostanában,
De még mindig fiatal vagy, mintha az öcsém volnál.
De te...?

Hirtelen úgy beszélsz, mint egy felnőtt,
Ez édes, de furcsa dolgokat művel velem.
Talán nem tetszik, hogy ilyen vagyok,
De tényleg csak egy fiatal fiúnak látlak.

Igazából, ha őszinte akarok lenni, nincs ellenemre ez a viselkedés,
De miért nézel rám így?
Ismersz, nem nyitom meg a szívem olyan könnyen.
Lassan közelíts meg, védj meg jobban,
Még mindig ijedt vagyok, lassíts!

Mostanában sokat hívsz,
Informálisan beszélsz velem,
Nem értem, hogy miért.

Az ügyetlenséged komolysággal igyekszel elfedni,
Annyira édes, hogy észrevétlenül is mosolyra fakasztasz.
Talán nem tetszik, hogy ilyen vagyok,
De várj még egy kicsit értem.

Még át kell gondolom egy kicsit,
Mikor rád nézek, már nem is tűnsz annyira fiatalnak.
Azt hiszem komolyan gondolod, így meg fogom nyitni a szívem, ne engedj hát el!
Csak neked akarom megmutatni reszkető ajkaim.

Igazából, ha őszinte akarok lenni, nincs ellenemre ez a viselkedés,
De miért nézel rám így?
Ismersz, nem nyitom meg a szívem olyan könnyen.
Lassan közelíts meg, védj meg jobban,
Még mindig ijedt vagyok, lassíts!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...