Red Velvet | 레드벨벳 ~ Stupid Cupid [Ice Cream Cake]



Hé Mr.Mr, ez nem a jó irány, érted a jelet, melyet neked hagytam?
Kétségbeesetten imádkozok, de a nyilad ismét elsuhant a feje felett!

Minden nap felégek idebenn,
Hogy lehet, hogy a nyilaid mindig célt tévesztenek?

Egy másik szerelem? Nem, nem érdekel!
Ez nekem pont elég!
Ez az utolsó kérésem, nincs több!
Csak most az egyszer, csak most, csak most az egyszer!

Nem bírom többé ezt a játékot!
Mikor kegyelmezel meg?
Én is egy édes szerelmet akarok!
Idióta Cupido, ébredj már fel!

Csak egyetlen nyílvessző is elég lenne, de csak nem segítesz!
Még ha lövöldözöl is össze vissza.

Már megint a feje felett haladt el, messze a felhők felé haladva,
Mikor rám néz, pont akkor célozz!

Egy másik szerelem? Nem, nem érdekel!
Ez nekem pont elég!
Ez az utolsó kérésem, nincs több!
Csak most az egyszer, csak most, csak most az egyszer!

Nem bírom többé ezt a játékot!
Mikor kegyelmezel meg?
Én is egy édes szerelmet akarok!
Idióta Cupido, ébredj már fel!

Akarsz egyáltalán segíteni nekem szerelembe esni?
Idióta Cupido, ébredj fel!

Idióta Cupido, csak célozz végre, még csak nem is ismered a szerelmet!
Idióta Cupido, még csak nem is érdekel, nem ismered a szívem!

Ne játszadozz többé, add őt nekem!
Én is édes szerelemre vágyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...