Red Velvet | 레드벨벳 ~ Somethin Kinda Crazy [Ice Cream Cake]


Micsoda őrület, valami örültség történt velem,
Nem értem, mi van velem,
Hallgasd a történetem!

Volt egyszer egy magányos csillag,
Nagyon kicsit, de minden erejével pislákolt,
Egy nap, az sötét ég felragyogott, s a csillag lehullott.

Vicces, valaki ismeri?
Ez egy sorsszerű szerelem kezdődött ezek után.
Lebegek, még soha nem éreztem ilyesmit,
Inkább édes, mint sem magányos érzés.

Valami őrültség történik velem,
Akár egy hazugság! Mi történik?
Egy ragyogó csillag voltál, és most a karjaim közt tartalak szerelmem,
Mi folyik itt?

Nem tudom elhinni, hihetetlen. Ez a szerelem.

Valósággá vált, mikor valami olyan esett meg, ami csak a filmekben.
Mintha csak legyőztük volna a távolságot és a számtalan idegent, mik közénk álltak.
A tény, hogy találkoztunk.

Vicces, hisz annyira távol is kerülhettünk volna egymástól,
De mi vagyunk a legközelebb ezen a földön.
Hihetetlen, annyira boldog vagyok, hogy csak mosolyogni tudok.
Azt hiszem egy kicsit furcsa lettem.

Valami őrültség történik velem,
Akár egy hazugság! Mi történik?
Egy ragyogó csillag voltál, és most a karjaim közt tartalak szerelmem,
Mi folyik itt?

Csak rád tudok gondolni, nélküled semmire sem megyek.
Tényleg egy bolond vagyok!
Mi történik velem?

Valami őrültség történik velem,
Akár egy hazugság! Mi történik?
Te vagy a szerelmem, ki olyan fényes, hogy már a távolból kiszúrlak!
Ez vagy te, igaz?

Valami őrültség történik velem,
Akár egy hazugság! Mi történik?
Egy ragyogó csillag voltál, és most a karjaim közt tartalak szerelmem,
Mi folyik itt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...