Red Velvet | 레드벨벳 ~ Ice Cream Cake [Ice Cream Cake]


Lalalalala lalalala

Ez egy napsütéses, pihentető nyaralás,
A csinos kis fehér ruhám viselem,
Hümmögve hagytam el a házam.
Lalalala lalala

Engem figyelsz, engem bámulsz,
Ez az a pillanat, mikor meghódítom a szíved.
A reszkető hangom megdobogtatja a szíved,
Akár a csengő szikrázó hangja.

Lalalalalala lalalala

Kérlek add nekem ezt az édes ízt,
-fagylalt torta-
Mi tökéletesen passzol ehhez a különleges naphoz.
A jégkrém, mely a számban olvad,
Megdobogtatja a szíved, gyere hát ide!
Milyen ízletes! Gyere s kapj el!
Nem tudom visszatartani, felkiáltok, ahogy te is!
Add nekem, add nekem azt a jégkrémet!

Oh, vanilia, csokoládé, méz, a tetején pedig egy kis cseresznye!
Minden nap valami újat fogok mutatni, csak neked!
Többszínű, mint a szivárvány mely a szökőkút felett lebeg,
Minden egyes nap jobban vonzol magadhoz, tiéd a szerelmem!

Kapj el és siess, menjünk!
Kapj fel a kis robogódra!
A karjaim a derekad körül,
A szíved pedig szinte szétfeszíti a mellkasod, miután egy nap eltelt.

Lalalalala lalala

Kérlek add nekem ezt az édes ízt,
-fagylalt torta-
Mi tökéletesen passzol ehhez a különleges naphoz.
A jégkrém, mely a számban olvad,
Megdobogtatja a szíved, gyere hát ide!
Milyen ízletes! Gyere s kapj el!
Nem tudom visszatartani, felkiáltok, ahogy te is!
Add nekem, add nekem azt a jégkrémet!

Sikoltok, kiáltsz,
Add nekem, add nekem azt a jégkrémet!
Sikoltok, kiáltasz,
Add nekem, add nekem!

Elolvad a számban, túl sokat vettem be,
Mintha az egész szám elolvadna vele.
Kedvesem, a többi férfi mit sem tud,
Olyan csodás vagy, hogy nincs is szükséged kihívó ruhákra.
Ne érts félre szerelmem, nem érdekelnek mások.
Az unalmas hét el fog múlni.
Engem nézel, s érzem a vibrálást,
Micsoda jó érzés, amikor a tekintetünk találkozik!

Add nekem, add nekem, add nekem!

Siess és add azt az ízt!
Majd én meggyújtom a gyertyákat, míg csak rád várok.
Csókold meg a lágy szívem, mielőtt még elolvad!
Nagyon ízletes! Gyere és kapj el!
Az ajkaid elolvasztanak, behunyom a szemem.

Kérlek add nekem ezt az édes ízt,
-fagylalt torta-
Mi tökéletesen passzol ehhez a különleges naphoz.
A jégkrém, mely a számban olvad,
Megdobogtatja a szíved, gyere hát ide!
Milyen ízletes! Gyere s kapj el!
Nem tudom visszatartani, felkiáltok, ahogy te is!
Add nekem, add nekem azt a jégkrémet!
Sikoltok, kiáltsz,
Add nekem, add nekem azt a jégkrémet!
Sikoltok, kiáltasz,
Add nekem, add nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...