Jimin | 지민 [AOA] & Iron | 아이언 ~ Puss


[Hana kérésére]
Én egy kib.szott király nő vagyok,
Egy gengszter aki pénzt lop a nagybácsitól,
Azzal pedig szerez egy üveg pezsgőt,
Szédülve lép a vörös szőnyegre.

A férfiak visszatartják a lélegzetüket,
Próbáltok menők lenni? Ó, kérlek...
A pasid engem akar, mert egy kib.szott király nő vagyok.


Erősnek állítod be magad, de igazából egy senki vagy.
Félrelöklek, és ebben semmi különleges nincs, mert egy kis senki vagy.
Hagy ezt a feszültséget, és tanulj!
Tökéletes hódító vagyok, akár egy női Napóleon.

Nincs min csámcsogni,
A próbálkozásaid olyanok mint a rágó, mely ízét vesztette,
De az állad le fog esni.
Kapd el az állad, siess.
Bólogass, ugráljatok.
Rosszul vagyok ezektől a p.csáktól.

P.csa, p.csa,
R.banc, nem vagy más, csak egy p.csa.

Én egy k.va király pasi vagyok,
Te csak a következő vagy.
Top sztárrá teszem ezt a csajt,
Mert én egy k.va király pasi vagyok.
Nem tudtad, hogy ilyen nagy leszek, igaz?
Ahhoz képest, mennyit veszítettem, sokkol most mindez igaz?
Rock Bottom kivételével mindenki hamis, sz.rt se ér!
Ti, k.csögök, takarodjatok az útból!
Ő sokkal több mint ti, ő egy szörnyeteg!
Igen, szörnyeteg üzemmód!
Körbejárjuk az országot, ellopjuk a pénzed, minden nap fizetni fogsz!
Így bejárathatjuk az összes autópályát, elutazunk Hakjoon hyunggal,
Mindenhol ott leszek, egy százas és máris ezer csajt kapok.
Mert egy kib.szott p.csa vagy.

P.csa, P.csa,
Mert egy kiszott p.csa vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...