Bobby ~ YGGR # Hip Hop | 연결고리#힙합


[Hana kérésére]
Te és én, a kapcsolatunk, ez az ami visszhangot ver bennünk!

Minden este sietek, elhagyom az otthonom a fiatal korom ellenére.
Fejlesztem a képességeimet, nincs határa a kapzsiságomnak.
Te és én, a kapcsolatunk a pénz és a hip hop Ez a történet vége.
Senki sem tudja azt csinálni, mint én. Én vagyok a hip-hop királya.
Meggondolatlanul töltöm a benzint, az égő szívem megtelik harci szellemmel.
Abban a pillanatban, hogy beszállsz a kocsimba, ki fogsz borulni.
Ahogy a pénzeddel kérkedsz csak viccnek hat számomra.
Én leszek a szemüveged, csak figyelj!

Nézd, ki van a színpadon helyetted,
Nézd a külföldi munkásokat, akik otthon és pénz nélkül dolgozzák ki a lelküket.
B.I Zico, Minho PO kivételével mindenki takarodjon az útból!
Mindannyian a pénzt hajszoljátok, miközben mind rohadt botfülűek vagytok.
Ha azt hiszed ez rólad szól, szidd csak Bobby-t.

Te és én, a kapcsolatunk, ez visszangzik bennünk.
Még nincs vége!

Azt mondok, amit csak akarok, nekem ez a hip hop.
A meggondolatlanságom és az ostobaságom lerombolja a büszkeséged.
Csak én tudom ezt igazán csinálni, annak ellenére, hogy idol vagyok.
Mind gyűlölnek és megőrülnek, de még csak nem is érdekelnek a gyűlölködők!
Hajítsd el a kétségeid és egyél meg!
Nem érdekel, hol születtél, mikor vagy mi a neved!
Hozd a benzint, gyújts tüzet, én majd elérem hogy a ritmus is lángoljon!
Fordíts fel mindent s majd meglátjuk kinek milyen képességei vannak!
Még mindig hallom a francos sikolyaidat! Birkózz meg a valósággal, miben nincs jövőd.
Én izzadtsággal áztatom a ruhámat,
Te pedig bámulhatsz, míg keresem a pénzt.
Nem tudsz túllépni a sóhajaidon és a féltékenységeden.
A pénzem fejleszti a képességeimet, mindenki az én hangom hallja.
Egy álomban élek, míg a brüszke rappem pénzzé teszem.
Mögöttem vagy, egy fiúbanda rappereként lépsz színpadra,
Úgy táncolsz, mint egy óra, botfülű vagy, gyakorolj még egy kicsit.

Tarts ki DJ, tarts ki!
Nincs szükségem pénzre, itt vagyok amúgy is.
Csak meg kell mutatnom, mire vagyok képes, míg a lábam az asztalon hever.
Az idolság bélyege lebeg a torkom körül, de én büszkén keresem a pénzem, így láthatom az anyámat.
A mi családunk megküzdött azért, ami most az övé.
Pont mint a név, amit alkottam, ez a Bobby most.
Mélyről indultam, most pedig házat építek.
Nem érdekel, ha eltűnök, csak mutasd a pénzed!

Visszatérek a mikrofonhoz,
Visszatérek ehhez a dalhoz.
Mindenki hangosítsa a zenét!
Emeljétek a kezeteket, és kiáltsátok hip hop!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...