Jessi | 제시 ~ Unpretty Dreams


[Hana kérésére]
A szerelemért tettem.

Rájöttem, hogy minden mi fontos, az én vagyok s ami az enyém.
Hangyányit elveszítem a célt,
Egy fiatal lány, hatalmas álmokkal, mégis tudja mit értékeljen.
Egy csoda, hogy idáig is eljutott.
Visszahallom az emlékeit, mintha csak egy kazetta volna,
Teszek egy lépést az anyám földjén,
De nincs időm visszafordítani az idő kerekét.
Az élet nehéz, de le merem fogadni, hogy egyre csak keményebb lesz.
Nevethetsz, lenézhetsz. Micsoda dráma.
Mindent összehordtatok a hátam mögött, még a családomról is.
De ennek vége, váltsatok csatornát, ide a távirányítót!
Ó igen, tudod, h k.vára készen állok!
Az élet nehéz, szóval felkészültem a hosszú útra.
Néhányan zenének hívják ezt, én pedig életnek.
Nem én választottam,
A zene választott engem.

A szerelemért tettem,
Azt mondtam, a szerelemért tettem.
Az enyém, ez az én pillantom!

A tizenhat éves énem küzdelmei, sz.rok voltak,
Ide jöttem, úgy, hogy még a nyelvet sem ismertem.
Senki sem értett meg, senki.
Esélyre volt szükségem, hogy véget vethessek a vándorlásnak.
Emlékszem, ahogy elért a mennydörgés.
Istenhez imádkoztam, mondván, nem fogok elesni még egyszer!
Fuldokoltam a nyomás alatt, mely majdnem az őrületbe kergetett,
De a barátok, visszarántottak a valóságba, igen, tőrt döftek a hátamba.
Kitöröltem a rossz emlékeket,
Ezek az utolsó szavaim a rajongóim felé.
Te ott, a képernyő előtt, hallasz?
Tudom, hogy nem fog örökké tartani, de így csak még hálásabb vagyok.
Mintha csak moziban látnám ezt a pillanatot,
Bárki lehet a főszereplő.
Most én vagyok a tűzzel borított lány az Éhezők Viadalából,
Senki sem tud megállítani.

A szerelemért tettem,
Azt mondtam, a szerelemért tettem.
Az enyém, ez az én pillantom!

Semmi sem változott, még mindig ugyanaz vagyok.
A világ rám mosolyog,
Csak vártam és vártam, hogy Nap felemelkedjen.
A könnyeim egy óceánná gyűltek össze.
Mindegy mennyire veszélyes, tovább haladok,
Még egyszer, még ha az idő el is rohan mellettem, tovább haladok.
Láthatod, erre a vártam egész életemben,
Ez az én pillanatom.

Az enyém, ez az én pillantom!
Azt mondtam, a szerelemért tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...