VIXX ~ Youth Hurts | 청춘이 아파 [ERROR]




Bárki ránk néz, azt mondja a legjobb korba léptünk,
Hogy még annyi minden van, mit meg kell tapasztalnunk.

De miért nem mondják el, hogy a legfontosabb,
Hogy a szakítás mindig ott rejtőzik a szerelem mögött?


Mostanában csak az ágyon fekszek, mozdulatlanul,
Még a szemem sem tudom kinyitni, mert téged látnálak.
A könnyeimbe sűrűsödnek az emlékeim,
Hagyom, hadd csorduljanak le, veled együtt.
Te is így érzel?
Mikor a csinos, kis orrod az arcomhoz dörzsölted,
Tudtam, hogy az volt a szerelem.
(Hol vagy, mit csinálsz?)
Hiányoznak azok az idők.

Elérted, hogy egy szerelmes dalt énekeljek, az első alkalommal,
Aztán elmentél.
Elérted, hogy meghallgassak egy szakításról szóló számot, az első alkalommal.
Körülöttem lebegsz, akár annak a szomorú dalnak a szövege.

A pillanatban, ahogy elkezdtem felnőni,
A látvány, ahogy elfordultál...
Elárulta, hogy vannak dolgok, amik ellen nem tudok mit tenni.

A nap, mikor egy szó nélkül hagytál el,
Véget vetett a fiatalságomnak.
Nem félek a további szerelemtől,
De elérted, hogy gyáva legyek.

Te és én,
Azon gondolkodok, mi lehetett a szakításunk oka.
De hiába veszem sorra a rengeteg kérdést, nem lelek válaszra.
Felnőtté váltam.

Te és én, nem kezdhetnénk újra?

Mikor egész éjjel fenn maradtunk,
Pillangókkal a gyomrunkban.
Elfeledted?
Mikor az első csókunkat váltottuk,
S egymás szemébe néztünk?
Még mindig bennem élsz, akár azokon a fekete-fehér képeken.

Azt hittem a szerelem örök boldogságot jelent,
Azt hittem, örökké mellettem fogsz maradni.

Ne beszélj túl könnyedén,
Ne irigyelj minket,
A mi fiatal szerelmünk szörnyen fáj.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...