VIXX ~ What U Waiting For [ERROR]




Mire vársz?
Ne habozz tovább!
Az idő rohan, s talán én is elhagylak.

Mire vársz?
Váltsd valóra azt a tündérmesébe illő szerelmet, velem.

Nem kell tovább keresned,
Itt vagyok melletted, miért nem látsz?


Elveheted mindenem,
Nézz rám, itt vagyok előtted, ez a végzet.
Nincs több idő!

Mire vársz? Én vagyok a szerelmed.
Ha tovább húzod, el fogok tűnni.
Egy rosszfiú vagyok, ki meg fog bántani, majd elhagy.
Ne keress tovább, válassz engem,
Én vagyok a végzeted.

Nézd, a szívemben vagy.
Mosolyogsz, ahogy engem figyelsz,
De ha tovább vársz, el fogok tűnni az idő múlásával.
Kapj el, én vagyok a végzeted.

Jelenleg egy lámpa alatt várok,
Nincs igazán sötété, én magam ragyogok.
Haladok az árral, s eltűnök,
Ez az utolsó esélyed, a végső.
Szeress belém, nézz fel rám.
Kövess, kövess a mennyekre nyíló ajtón át,
A döntés könnyű, de a megbánás fájdalmas,
Légy bölcs és fogd meg a kezem, gyere ide.

Mire vársz? Én vagyok a szerelmed.
Ha tovább húzod, el fogok tűnni.
Egy rosszfiú vagyok, ki meg fog bántani, majd elhagy.
Ne keress tovább, válassz engem,
Én vagyok a végzeted.

Idő, kérlek segíts!
Így elhiheti, hogy ez a sors, ez a valóság.

Idő, kérlek segíts!
Így szorosan megfoghatja a kezem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...