4Minute ~ Show Me [CRAZY]




Itt is, ott is, azt mondják, engem akarnak.
Mit fogsz tenni? Akarsz engem?
Nem vagyok olyan könnyű eset, mint te azt gondolod.
Olyan világot mutatok neked, amiről soha nem álmodtál,
Istenem, Istenem, Istenem!
Mit fogsz tenni? Akarsz engem?


Nézz rám! Hé srácok, itt vagyok!
Más vagyok, nézz rám egyenesen!
Eh, eh, eh, eh

Mutasd meg, mutasd meg!
Nézz ide! Ha meg akarod tenni, tedd, kövess!
Te is tudod, hogy az eseted vagyok.

Mutasd meg, mutasd meg!
Ha el akarod venni, akkor vedd!
Te is tudod, hogy az eseted vagyok.

Eh, eh, eh, eh
Merre nézel? Ide figyelj!

Eh, eh, eh, eh
Kövess, szerezz meg!

Ha csak egy dolog is van előttem, tudom, van még vagy tíz másik választásom.
Mikor rám nézel, tudod, én más szinten vagyok.
Ne szórakozz,ha nem gondolod komolyan!
Itt és most, pontosan a te eseted vagyok.
Gyerünk, gyerünk, így nem folytatódhat!

Rosszul vagyok a sok idiótától aki utánam koslat,
Rosszul vagyok s sok idiótától, aki engem utánoz.
Igen, eh, eh, eh
Gyerünk, gyerünk, én vagyok a kedvesed.

Itt vagyok, és teljesen más vagyok,
Egyenest engem nézz!
Eh, eh, eh, eh

Mutasd meg, mutasd meg!
Nézz ide! Ha meg akarod tenni, tedd, kövess!
Te is tudod, hogy az eseted vagyok.

Mutasd meg, mutasd meg!
Ha el akarod venni, akkor vedd!
Te is tudod, hogy az eseted vagyok.

Eh, eh, eh, eh
Merre nézel? Ide figyelj!

Eh, eh, eh, eh
Kövess, szerezz meg!

Próbálkozhatsz, de az a csaj nem az eseted!
Én vagyok számodra a tökéletes,
Én vagyok az eseted!

Figyelj, talán meg is csókollak,
Kövess hát ma este.

Mutasd meg, mutasd meg!
Nézz ide! Ha meg akarod tenni, tedd, kövess!
Te is tudod, hogy az eseted vagyok.

Mutasd meg, mutasd meg!
Ha el akarod venni, akkor vedd!
Te is tudod, hogy az eseted vagyok.

Eh, eh, eh, eh
Merre nézel? Ide figyelj!

Eh, eh, eh, eh
Kövess, szerezz meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...