Sonamoo ~ Just Go | 가는거야 [DEJA VU]




A világ még mit sem tud rólam,
Rólam, ki folyton álmodozik.
Egy nap ragyogni fogok!
Itt az ideje, hogy megmutassam az álmom,
Meg fogom mutatni!


Hallom, ahogy a szívem dübörög,
Ez az én pillanatom!
Mindig új és égető,
Rajta hát, minden rendben van!

Még egyszer össze fogom szedni az erőm!
Nem baj, ha elesek, csak leporolom magam, és újra felállok!
Éljünk hát egy boldog életet!
Nem tudom feladni!
Az életem gyönyörű lesz!

Wo, wo, wo
Csak engem nézz!
Még egyszer összeszedem az erőm s elindulok.
Igen, bízok önmagamban,
Az életem gyönyörű lesz!

Teszek egy lépést a világ felé,
Elfelejtem a nehézségeket, s elindulok.
Te is képes vagy rá, váltsd valóra az álmaidat!
Szeretném elmondani, hogy az álmok valóra válhatnak!
Még ha azt is mondják, hogy nehéz, nem félek.
Ledöntöm a valóság falait,
S a bennem rejtőző ének szárnyalni fog!
Most majd mindenki megtudja, mennyit is érek!

Hallom, ahogy a szívem dübörög,
Ez az én pillanatom!
Mindig új és égető,
Rajta hát, minden rendben van!

Még egyszer össze fogom szedni az erőm!
Nem baj, ha elesek, csak leporolom magam, és újra felállok!
Éljünk hát egy boldog életet!
Nem tudom feladni!
Az életem gyönyörű lesz!

Gyönyörű, a világ gyönyörű,
Még több erőt fogok gyűjteni,
Mindegy ki mit mond, haladni fogok az utamon!
Még ha erős hullámok is magasodnak felém, győzni fogok!
Gyönyörű, a világ gyönyörű,
Még több erővel fogok nekiindulni,
Élvezni fogom a sikert!
Ne félj, tedd próbára magad!
Ess el hétszer, s állj fel nyolcszor, bízz magadban!
Tárd ki a szárnyaidat, s repülj, fel az égig!

Még egyszer össze fogom szedni az erőm!
Nem baj, ha elesek, csak leporolom magam, és újra felállok!
Éljünk hát egy boldog életet!
Nem tudom feladni!
Az életem gyönyörű lesz!

Wo, wo, wo
Csak engem nézz!
Még egyszer összeszedem az erőm s elindulok.
Igen, bízok önmagamban,
Az életem gyönyörű lesz!

2 megjegyzés:

  1. Szia ^^
    Ezt a számot,amúgy is "magaménak,, éreztem,de most,hogy magyarul is olvasom megbizonyosodtam erről :) :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, ha tetszett! Én is nagyon szeretem. :):)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...