Sonamoo ~ Everlasting Love | 아낌없이 주는 나무 [DEJA VU]



Tudod, ez a dal neked szól...
Annyi mindent szeretnék tenni érted,
De még mindig óvatos vagyok.
Elmostad a fájdalmam, s az új kezdet boldogságát adtad nekem.
Most én akarok lenni, ki megfelel neked.
Figyelj hát!


Annyira kedves vagy hozzám,
Míg a többi lánnyal hűvös.
Igen, kicsit aggódom emiatt.
Nem mintha nem bíznék benned,
Mindössze a múlt szakításai aggasztanak.

Már nem vagyok szomorú többé,
Már nem vagyok magányos többé.
Miután találkoztunk, megváltozott a szívem,
Napról napra olvadt fel.
Olyan, mintha szeretve lennék, minden nap,
Ezért szeretném neked adni a szerelmem...
Azon a napon, mikor találkoztunk, a szerencse végre mellém állt.
Szeretlek, szeretlek!

Te vagy a fény az életemben,
Érzem az érintésed, még ha sötét is van.
Annyi időt vesztegettem el, figyelmen kívül hagyva a valóságot!
Iszonyatosan féltem.
De, bíznom kell benned, ha túl akarok jutni mindezen.
Olyan volt, mint egy rémálom, a szívem is feketére perzselődött.
Nem vágyom olyan szerelemre, mely olyan akár a hajsza, futásra késztet, s ellopja a lélegzetem,
De nem is kérem, hogy kényeztess, egyszerűen bízni fogok benned.

Már nem vagyok szomorú többé,
Már nem vagyok magányos többé.
Miután találkoztunk, megváltozott a szívem,
Napról napra olvadt fel.
Olyan, mintha szeretve lennék, minden nap,
Ezért szeretném neked adni a szerelmem...
Azon a napon, mikor találkoztunk, a szerencse végre mellém állt.
Szeretlek, szeretlek!

Sokáig nagyon nehéz volt,
S azt mondod, te is ezt érezted.
Minden alkalommal meghallgattál,
Így osztozhattunk a múltunkon.
Most együtt vagyunk, s esküt tettünk a közös jövőnkre vagy ezerszer.
Számomra csak te létezel.
Miután találkoztunk, minden fájdalmam eltűnt,
Ezért pedig nagyon hálás vagyok.
Miután találkoztunk, az életem megváltozott,
Ezért pedig nagyon hálás vagyok.

Minden nap szerelem áraszt el,
Minden nap megérinted a szívem.
Különböző ma, különböző holnap...
Egy szenvedélyes szerelemre vágyok.

Többé nem vagy egyedül,
Melletted leszek.
Még jobban foglak szeretni, s nem kell tagadnom.
Nyugodtan megpihenhetek, ahogy te is.
Olyan valaki leszek, kire támaszkodhatsz,
Neked fogom adni az egész világot, így te megpihenhetsz.
Szeretlek, szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...