꿈은 무엇입니까? | Az én álmom valóra vált!



Mi történik akkor, ha egy álom valóra válik? Na, ott kezdődik a valóság.

Miért mondom ezt? Mi történt? Olyasmi, amire annyira régen vártam már, hogy azt el sem tudom mondani. Boldog vagyok, mert --> Megyek Koreába.

Komolyan, nem vicc. 


Erről beszéltem egy régebbi bejegyzésemben (csak nem árultam el, h miről volt szó, mert féltem, h nem sikerül), s most tényleg meg is oszthatom veletek.

Nos, hogy mi is történt? Lényegében pályáztam, hogy kijuthassak Koreába, s ott járhassak egyetemre. A tanárom előre szólt, mikor ez a lehetőség felmerült, így én, még ha félve is, de azonnal jelentkeztem rá.

Nagyon sok dolgot kellett csinálni, még ha a jelentkezés első fele pusztán "esszé írásból" is állt. Készítettem vagy tíz darab angol "fogalmazást", a legkülönfélébb témakörben, de a legemlékezetesebb a "Szentírás használatával fejtse ki, hogy mi az ön bizonyossága, ha az örök életről és a feltámadásról van szó." - vagy valami ilyesmi, már nem emlékszem pontosan mi is volt.

Na, mikor ezekkel végeztem, jöttek a csodás szóbeli elbeszélgetések, én pedig azt hittem, hogy nagyon-nagyon elszúrtam őket. Ezek szerint mégsem! Pedig annyira nagyon izgultam, hogy remegtem össze-vissza, nagyjából még a nevem sem jutott eszembe, nem hogy a gazdaság, meg a kereskedelem...



Azt hittem, hogy nagyon pocsék voltam...de végül mégis...

Mikor tegnap megkaptam az értesítőt, remegő kezekkel, döbbenten álltam az ágyam mellett.



"Nem merem megnyitni, nem mereeeeem." - igen idegesítően nyávogtam, csak mert izgultam. Ám, ezt imádott szobatársaim is tudták, így csak nevettek, majd vártak, míg meg nem nyitottam.



"Örömmel értesítem, hogy..." - és ekkor eldobtam a telefont az ágyra. Nem mertem elolvasni, pedig már tudtam, hogy sikerült. Ellenben azzal, amit annyian meséltek nekem, én semmit sem éreztem. Leültem az ágyra, és azt hiszem sokkot kaptam, csak néztem magam elé, s teljesen kiürültek a gondolataim. Csak az járt a fejemben, hogy "ez most komoly?".




Mindig ezt akartam, és most sikerülni fog. Szeptembertől már ott kezdem az egyetemet, és elmondhatatlanul boldog vagyok, amiért ez megtörténhetett velem. Nagyon sokat köszönhetek persze a jelenlegi koreai tanáromnak, aki mindenben segített engem, végig, a pályázás alatt, sőt a meghallgatások alatt is, s szerintem fogalma sincs arról, hogy ez mennyit jelentett nekem! [Valamint meg kell köszönjem egy társamnak, aki átolvasta a tengernyi angol esszét, amit be kellett adnom az első körben.]


Igen, tehát...a jövő évet már Koreában kezdem, a Handong diákjaként. Nem tudom, hogy mit kellene még mondanom. - sokkos állapotban vagyok.

Végre megtapasztalhatom mindazt, amiről írtam, a saját bőrömön, nektek pedig első kézből nyújthatok beszámolót. [Már, ha lesz olyan, akit érdekel.] Igaz, van még addig itthon egy fél évem, de ez semmit sem jelent. Már biztos, már minden biztos...Az első félévemben...már tudom, hogy mehetek ki!

Nem tudom igazán, hogy kinek köszönhetném meg.

Mindegy is. Csak annyit mondok, hogy soha ne adjátok fel, bármiről is álmodtok, mert ha tényleg nagyon akarjátok, biztosan sikerülni fog! Bízzatok bennem, nekem semmi közöm sincs a szerencséhez, soha életemben nem volt, így ez az egyetlen ami nem játszott közre. Ha régebb óta olvastok, akkor tudjátok, hogy minden vagyok, csak szerencsés nem! Ennek ellenére, egyetlen dolgot nem lehet elmondani rólam, mégpedig, hogy könnyen feladnám a dolgokat, bármiről is legyen szó!

Ti se tegyétek, hisz látjátok, hogy kisség megkésve ugyan, de nekem is összejöhetett. Nektek is fog, ebben biztos vagyok!

További szép napot, én pedig még mindig igyekszem feldolgozni a tegnap megtudott híreket.


14 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! :D Ez aztán nem semmi!!! :) Igazán szerencsés vagy! :) Hát így legalább tényleg közelebb kerültél sok álmodhoz. :) Így előre is nagyon sok sikert az akkori tanulmányaidhoz!! :) Én várni fogom a beszámolókat! :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm szépen! Még most sem nagyon hiszem el, hogy ez így tényleg sikerült, hogy ÉN mehetek, és OTT lehetek.

      Köszönöm a jókívánságokat, igyekszem majd, ebben biztos lehetsz! A beszámolók pedig érkezni fognak, ezúttal személyes tapasztalatok alapján, vagy esetleges kis videókban. Már gondoltam mindenfélére, holott még fél évem vissza van a sok szerveznivaló miatt. :D Már alig várom! :):)

      Törlés
  2. Ez fantasztikus!!! :) Gratulálok! Remélem sokat fogsz onnan is jelentkezni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!

      Igen, mindenképp jelentkezni fogok, s tervezem hogy végre a "valóságról" számolhatok be, már amit én valóságnak tekintek majd. Izgulok, félek, rettegek, és alig várom!

      Köszönöm, hogy benéztél!:)

      Törlés
  3. Gratulálok *-* Engem igen érdekelne az ha blogot vezetnél arról hogy milyen Koreában tanulni vagy bármi ilyesmi *-*
    :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)

      Igen, az biztos, hogy írni fogok arról a sok élményről, ami arcon fog csapni. Örülök, ha érdekelne, mert biztosan számíthattok rá!:)

      Törlés
  4. Köszönöm szépen!

    Ó, első olvasó vagy? Köszöntelek a kis világomban, remélem még sokszor látlak itt! :)

    Rólam szólnak a hírek, amik ilyen gyorsan terjednek? Hol? Ez nagyon aranyos!:)

    VálaszTörlés
  5. Úristen. Amikor elolvastam majdnem sírtam a meghatottságtól és boldogságtól!! Annyira...örülök Nagyon-nagyon!! Olyan jó látni, mikor valakinek, SIKERÜL. Most ez is segített egy kicsit...úristen,.. yaaay :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem én is örülhetek majd ennyire, mikor neked fog sikerülni!

      Bármennyire is nyálasan, sablonosan is hanzik amit most mondok...de tényleg nem szabad feladni. Lehet, hogy nem azonnal - sőt biztos -, lehet, hogy marha sok buktatóval, de ha mész tovább, sikerülni fog!

      Őszintén remélem, hogy hamarosan én örülhetek ennyire annak, mert majd odakinn találkozunk!:)

      Törlés
    2. :)))))Reméljük a legjobbakat:)

      Törlés
  6. Nyaa, előbb véletlen nem küldtem el, amit akartam ˇˇ"
    Gratulálok! *-* Annak ellenére, hogy még friss olvasó vagyok, nagyon büszke vagyok rádQ^Q Most mégtöbb reményt adtál ahhoz, hogy én se adjam fel, és próbálkozzak a bukások ellenére is. Szóval, köszönöm. Teljesíts pörfekten, és pár év múlva én is megpróbálkozok ezzel az egésszel. Már ha lesz hely. -Jaj, a sulit befogják népesíteni a magyarok. Heh~ -
    Vigyázz magadra, és kívánom neked a legjobbakat. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy meglátogattad a blogot, és kommentet is hagytál! :) Üdv itt!:)

      Nem, nem szabad feladni. Nekem is volt sok buktatóm, hidd el, de ha nagyon szeretnéd, sikerülhet! A legfontosabb, hogy soha nem szabad elengedni az álmaidat, még ha a (pl.) a szüleid, a barátaid, ismerőseid sem támogatnak. Mindig menj tovább, akkor is, ha ez egy különösen nehéznek mondható álom! :)

      Én várlak téged, remélem egyszer majd összefutunk ott, kinn is! Sok sikert a továbbiakban is!!:)

      Törlés
  7. Halli!
    tudom hogy ez egy nagyon régi posztod de megkérdezhetném hogy melyik iskolàba jártál hogy volt erre lehetőséged?Mivel sokat nézzelődtem de nem találtam olyan iskolát ahol tudnék koreait tanulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Ha jól tudom, csak az ELTE az, ahol koreai szakon tanulhatsz. (Nem hiszem, hogy lenne olyan kozépiskola, ahol ez lehetséges lenne, sajna olyan kicsit a kereslet :/) Én a Károli Gáspárra jártam, itt japán szakra, de mivel keleti nyelvek szak, így fel lehetett venni koreai órákat is. Sajnos addigra már tudtam koreaiul, szóval nem sokra mentem vele. Annyi volt csak jó, hogy emiatt lehetett pályázni ösztöndíjra, Koreába. :) (A nyelvet magamtól tanultam. :) ) Sok sikert hozzá!! :) :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...