1SAGAIN & NC.A ~ Words I Want to Tell You All Night | 밤새도록 하고 싶은 말들




Gyerünk kedvesem, gyerünk!
Szeretnélek megölelni,
Szeretnélek megcsókolni.

Csak szeretni akarlak.


Már rég nem láttuk egymást.
Őszintén, nem tudtam, hogy találkozni fogunk.
Küzdöttem, hogy nyugodt tudjak maradni.
Hogy vagy?
Visszafojtottam a kérdést, mit a legjobban szerettem volna feltenni.
Mint ahogy mindenki, kik jól ismerik egymást,
Hamar elfeledtük a zavarunkat.
Pont olyan volt, mint azokon a napokon, mikor csak nevettünk és beszélgettünk.
Aztán, mikor a szavaink lelassultak egy kicsit, megkérdeztem:
Van valaki, aki tetszik?
Szégyenlősen mosolyogtál, majd nemmel feleltél.
Visszakérdeztél, hogy velem mi a helyzet.
Hirtelen megváltozott a légkör, a szívem pedig felgyorsult.
Még okom sem volt, de majd kirobbant a mellkasomból.
Azt hiszem, valami történni fog.

Miután találkoztunk,
Szeretlek, szeretlek.
Ezek a bonyolult szavak, melyekre visszaemlékeztem a fiatal napjainkból.
Nem tudom miért, de boldog voltam.
Maradj mellettem!
Ezeket a szavakat szeretném elmondani, egész éjszaka.

Nem tudom mennyi idő telt el,
Míg a szemeidbe néztem s beszélgettünk.
Aztán valahogy már elmúlt éjfél.
Vágyakozó szívvel döntöttem úgy, hogy hazakísérlek.
Minden egyes lépéssel, mit megtettünk, ahogy a szellő simogatta arcunkat,
A hangod mosolyra fakasztott.
Egy kicsit felemeltem a fejem, majd rád néztem.
Aztán, hirtelen kifogytam a levegőből.
A régi vallomás, melyhez akkor még nem volt bátorságom,
Most nem tudtam visszafogni többé magam.
Ott volt végre az ideje.
Mikor elértünk a házad elé, csendesen ejtettem ki a neved.
Észre sem vettem, de a szívem nagyon gyorsan vert.
Azt hiszem, valami történni fog.

Miután találkoztunk,
Szeretlek, szeretlek.
Ezek a bonyolult szavak, melyekre visszaemlékeztem a fiatal napjainkból.
Nem tudom miért, de boldog voltam.
Maradj mellettem!
Ezeket a szavakat szeretném elmondani, egész éjszaka.

Nem hittem, hogy ez a nap el fog jönni,
Nem hittem, hogy egy ilyen nap elérkezhet.

Miután találkoztam veled, úgy éreztem, a felhők felett lebegek.
Csak attól, hogy kimondhatom a neved.

Ez egy álom?
Meg kéne csípnem az arcom?


Miután találkoztunk,
Szeretlek, szeretlek.
Ezek a bonyolult szavak, melyekre visszaemlékeztem a fiatal napjainkból.
Nem tudom miért, de boldog voltam.
Maradj mellettem!
Ezeket a szavakat szeretném elmondani, egész éjszaka.

Gyerünk kedvesem, gyerünk!
Szeretnélek megölelni,
Szeretnélek megcsókolni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...